• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 17:00:03 följande:
    Jag blir inte lika rik som Kamprad, men jag nöjer mig med hälften. Det är tamejfan en kanonslogan du kom på där. Kan inte se hur det kan gå fel, det finns inte, liksom, med dom råvaror och en såpass slagkraftig slogan kan det bara innebära en sak.....En skamlöst rik Anton. 

Jag skall tänka på dig, Maria, när miljonerna börjar trilla in. Lovar. 

Tänka på mig?
    Vi delar 80/20. Mina råd är dyra. 
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-08-25 13:08:23 följande:
    Är bara tvungen att säga hej när jag ser så många trevliga på samma ställe...

Hej NG, hur har du det?

Aynrand, allt bra?   
    hej hej llt väl tack ni?
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:04:50 följande:
    Tänka på mig?
    Vi delar 80/20. Mina råd är dyra. 
    Du var mig en hårding, Maria, räcker det inte att du fått Anton till å diskutera ansiktskräm. Jag skäms nåt in i helvete just nu. Mitt självförtroende har sjunkit snabbare än en torpederad rysk träeka. Men men. Har nåt val. Egentligen !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Hej Aynrand! Bra med mig (att du niade mig ser jag som ett uttryck för din franska artighet och inte som ett intresse för min man och mina barn )

• Yoyna

NG, har hört att fransmännen är bra på vita krämer, bra val! Hoppas du betalade för dig

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 16:46:21 följande:
    ...blanda det med kåda och du har en bra grej!
    motorolja, krutrester och kåda
    " krämen för riktiga män inte fjollor"

det var grejer det.

för riktiga män som gillar bilar, vapen och billig öl skulle jag snarare tänka mig följande blandning
    - motorolja
    - finkrossade tjur testiklar
    - schimpans urin

Alltså ansiktskräm för riktiga män liksom
    (jag kvalificerar mig inte för den typ av kräm)
Svar på tråden Trash-tråden