• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 16:41:26 följande:
    Skall fundera på saken......
    *Räcker fram piskan, handbojan, ögonbindan och lägger mig tillrätta på sängen*
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 16:41:08 följande:
    Män måste också ta hand om sin hud Anton.
    Jag kan tänka mig att du behöver en ganska mild kräm för din känsliga hy, med doft av...motorolja? 
    Jaa...jo, en blandning av motorolja och krutrester. Låter onekligen intressant. Fan, nu fick jag nåt å tänka på här !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 16:42:43 följande:
    *Räcker fram piskan, handbojan, ögonbindan och lägger mig tillrätta på sängen*
    Känner jag börjar vekna redan. Inte bra för min image att ge med mig så snabbt. Jag ber å få återkomma senare. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Blackrose I
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 16:45:48 följande:
    Känner jag börjar vekna redan. Inte bra för min image att ge med mig så snabbt. Jag ber å få återkomma senare. 
    *Ler*
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 16:46:21 följande:
    ...blanda det med kåda och du har en bra grej!
    Tror du möjligen jag kan tjäna pengar på din idé, den var fan inte dum alls.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 16:48:52 följande:
    Tror du möjligen jag kan tjäna pengar på din idé, den var fan inte dum alls.

Jag vet!
    Jag har massor av bra idéer. 

"Ansiktskräm för riktiga män, inte för fjollor"  

Vad tror du?   
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 16:50:38 följande:
    Jag vet!

"Ans iktskräm för riktiga män, inte för fjollor"  

Vad tror du?   
    Anton dissar mig.

Jag går och duschar istället.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 16:50:38 följande:
    Jag vet!

"Ansiktskräm för riktiga män, inte för fjollor"  

Vad tror du?   
    Jag blir inte lika rik som Kamprad, men jag nöjer mig med hälften. Det är tamejfan en kanonslogan du kom på där. Kan inte se hur det kan gå fel, det finns inte, liksom, med dom råvaror och en såpass slagkraftig slogan kan det bara innebära en sak.....En skamlöst rik Anton. 

Jag skall tänka på dig, Maria, när miljonerna börjar trilla in. Lovar. 

• Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 16:52:25 följande:
    Anton dissar mig.

Jag går och duschar istället.
    Det gör jag inte. Jag funderar. 
Svar på tråden Trash-tråden