Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-19 23:43:35 följande:

Spot on!

Statistik är kul. Någon postade en världskarta där färg på land indikerade kukmått.   
    Jasså vilka länder hade störst då enligt den .

Det är för den delen en myt enligt ett antal undersökningar att tex färgade har ett större organ. Dock hade man kommit fram till att asiater har mindre.

En annan intressant fakta är att i någon undersökning där man undersökte preferenser på storlek var dels att en stor majoritet (om det nu var 80% eller så) var nöjda med sina män storlek. Men även att den kategori där andelen "Size queens" var störst var i kategorin "över genomsnittet attraktiva" (får väl ta upp det för att göra bot).
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-19 23:39:25 följande:
    Alltså här går jag iväg och fixar naglarna så kommer jag tillbaka och är utnämnd till sizequeen???? Hur gick det till? Wtf?
    Sorry. Kom (framförallt) att tänka på en tidigare diskussion angående att klämma på grönsaker i grönsaksdisken.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-20 00:00:50 följande:
    Äh allt är förlåtet iom det fina belägget att nån kommit fram till att size queens var attraktiva. Förlåter det mesta...

Tror jag ska gå och hångla upp en äggplanta. Hör du det och??? Nu är jag både snuskig och vegetarisk!
    Sov gott. Var nu försiktig med grönsakerna. De har känslor de med och vill kanske inte objektifieras av en snuskig kvinna.

Är kanske ännu ett upplägg för en tråd på FL: "Är man otrogen om man har sex med en grönsak?"
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-20 00:18:48 följande:
    Nej.

"Middagsgästerna kommer om en halvtimme, kan jag använda en begagnad äggplanta?" 
    Haha. Såg faktiskt ett inlägg en gång där TS seriöst undrade ifall paret hon hade varit på middag hos hade använt ingredienserna i salladen på något otillbörligt sätt. "De såg på varandra och skrattade när salladen kom på tal och dessutom åt inget av den." Ja det är ju en fråga man kan ställa sig som känns relevant
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-20 12:38:05 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-20-52/m63119837.html

Shit!
    Jepp. Skulle rekommendera ett lösenordsbyte just-in-case. Frågan är ju hur bra kryptering av lösenordet man använt. Ändra även på mailkontot ifall det skulle vara samma lösen.

Hehe sen är det ju frågan hur komprometterande inbox man har, så det kan nog vara varierande grad av "Shit!" .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-20 13:20:15 följande:
    Haha... SHIT!
    Det får man nog tolka som att du har en inbox som inte lämpar sig för utomstående att ta del av .

Min är *givetvis* oskyldig men såg till att ändra lösenord som det första jag gjorde.
  • PrimitivMan

Slugt skifte av nick Agri ;). Fast säga Agri som förkortning är bättre

Hmm man kanske skulle byta nick nu när det är gratis och allt. Var inte så nöjd med nicket. Skulle vara en variant av ett annat nick jag använt, samma innebörd i grunden men annorlunda på ett långsökt sätt. Fast jag behåller det nog.

• PrimitivMan

Hur har ni det så här på fredagskvällen? Själv har jag en hel-vit fredag grr. Är vansinnigt sugen på vin och/eller en öl. Men äldsta dottern är på gymnasiefest och skall bli hämtad i natt.

Hmm, 16 år och vacker som få bland en massa hormonstinna tonåringar. Det kommer definitivt vara en del hajar som cirklar runt henne. Fast nu är hon ju extremt ordentligt (fan vet var hon fått det ifrån). Varken intresserad av att dricka sprit eller speciellt mycket av pojkar. Hästar och vara flitig med studierna är det som varit viktigast. Hittils bör man väl tillägga. Får gärna hålla i sig några år till iaf. Fast jag är nog inte så oroad för det egentligen. Finns värre saker.

Ni med små barn har det bra ni. Inte så mycket som kan hända på knatte disco

• PrimitivMan
    och skrev 2012-01-21 00:00:24 följande:
    Jag är full och skickar nakenbilder till alla jag känner.

Haha, ja hon har sääkert aldrig ens pussat en pojke på kinden. Solig 
    Det var ju ett kul fredagsnöje . Är ju fint att sprida lite glädje omkring sig.

Jo pusst pojkar på kinden har hon gjort. Men inte mycket mer än så. Skulle bli väldigt förvånad i så fall. Hon är väldigt dåligt på att hålla inne några hemligheter.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-21 23:39:09 följande:
    tinypaste.com/d0ffd056

Tryck ctrl f, sök på din mail så ser du om den finns med. Min fanns ej med. 
    Min var med. Men skit samma. Kan ändå inte identifiera mig IRL utifrån det. Men trist för de som har använt sina riktiga namn i mail adressen.
Svar på tråden Trash-tråden