Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-11-23 17:37:41 följande:
    Jag vet faktiskt inte.

När var du senast och gjorde en hälsokontroll? Förvisso kommer säkert Anton och hjälper mig att dumpa kroppen, men det skulle ju vara lite trist om du trillade av pinn pga den underbara upplevelsen.  
    Fel, Gumman,Hjärta Anton kommer hjälpa dig med att destruera kroppen, en sk fullständig destruktion, och där ingår avlivandet av kroppen som förlystat sig på min kvinna, och det, avlivandet alltså, kan du se som en del av min fullgoda service. Du vet ju att jag gör allt för dig. Gumman......

Så vi vet lite var vi har varann.

Puss....Kyss

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    MrC skrev 2012-11-23 22:42:02 följande:
    Åh jag skulle vilja erkänna en sak för dig Birger, men jag skulle framstå som ....ehrm. PASS!
    Icke godkänt.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HerrKavaj skrev 2012-11-24 03:02:18 följande:
    Birger, jag har ett problem. Kvinnan jag ligger med nu (jag ska ligga med henne om en liten stund, men tvekar) har ingen stor och härlig röv. Det känns liksom ingenting. Jag vill ha det där smaskande, daskande ljudet som uppstår när man tar henne hårt. Jag vill ha lite motstånd liksom. Hon som ligger där inne och väntar på mig nu är 1,61 lång och väger endast 58-60 kilo, och det är inte röven som väger 60 kilo alltså! Jag gillar kvinnor som är 1,65-1,75 och väger 80-90 kg

(gör ingenting om de väger upp mot 110 kg heller!), då jävlar blir det åka av! Jag vill ha en KVINNA, inget jävla benrangel.

Var hittar man dom riktigt fylliga kvinnorna? I kön till Burger King/McDonalds? Utanför Viktväktarna?
    Lite överallt...

• Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-24 09:18:05 följande:
    Nu är kaffet klart! Jag skall dricka kaffe så jag blir stoor
    Morrn...

• Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-24 09:24:42 följande:
    Oh Vilken ljuvlig bild, den fick mig att vilja bada i det där. :D 

Hur är det Anton? Mår du bra? drömt fina drömmar om (här googlar Kakaa för att hitta fina namn på vapen för att göra Anton glad* Ak4?! Solig

Jag kmr aldrig kunna vapen, jag kan skjuta med pilbåge? 
    AK 4 är en fin byssa som jag är riktigt jävlig på att skjuta med, seriöst. När jag var Plutonchef i HV hade jag faktiskt en hemma också, nu har jag gått ur pga av all jävla omorganisation, men iaf, en jävligt fin trivselspridare är det. Dessutom i kaliber 7,62 vilket borgar för hyfsat god verkan i mjuka mål, jämfört med AK 5:an då, sånt är av betydelse när du väljer vilket vapen du skall ha till ditt självförsvar, Kakaa.

Under en övning med sk fallmål tyckte skjutledaren i slutet på övningen att vi skulle tömma magasinen mot fallmålen, men eftersom jag bara behövde ett skott per mål så tröttnade han därför att det tog ett antal sekunder att resa upp målen igen. "Du är för duktig med AK:n" var hans exakta ord. Gissa om det kändes bra !!!

Men skall du posta bilder på en av mina verkliga favoriter är det en Barrett M82A1 som gäller, fan vilken pjäs. Helt jävla underbar alltså....

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-24 10:05:25 följande:
    Ska det föreställa en stor rumpa?
    Inte riktigt, Birger, men bara för du postade den vackra, stiliga damen till mig, och till mig allena, i en annan tråd,  så skall du få nåt vackert tillbaka. Se och njut, Birger :

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-24 14:46:00 följande:
    Funkar inte en bild på mig lika bra?
    En bild på dig, Gumman,Hjärta funkar fan så mycket bättre. En bild på dig funkar fan så mycket bättre än allt annat.

Jag saknar dock en utlovad sak....... 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-24 14:55:25 följande:
    Du är väldigt omtänksam.
    Det visste du innan......
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 14:49:38 följande:
    En bild på dig, Gumman,Hjärta funkar fan så mycket bättre. En bild på dig funkar fan så mycket bättre än allt annat.

Jag saknar dock en utlovad sak....... 
    Som alla vet kan en Julros blomma hela vintern, och du har skrötit om att du har en vacker Julros, Gumman,Hjärta så nu vill jag se bild på underverket. Snarast.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-24 15:02:30 följande:
    Ja. Hjärta

Och nu vet Birger det med. Han kommer nog också posta ett inlägg med hjärtan i till dig alldeles strax. 
    Birger vet vad jag vill ha.....
Svar på tråden Trash-tråden