Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-11-24 15:05:42 följande:
    Den blommar faktiskt framåt vårkanten snarare om man ska vara petig. Du får vänta några månader till.
    Fan......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-24 15:05:42 följande:
    Den blommar faktiskt framåt vårkanten snarare om man ska vara petig. Du får vänta några månader till.
    "Det finns flera myter kring julrosorna. Inom häxkonsten ansågs de ha förmåga att frambesvärja demoner."

Jag börjar förstå varför !!! 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-24 16:57:44 följande:

Glad
    Det var är riktig röv, Birger, tackar.....Glad
  • Anton Chigurh
    Reflec skrev 2012-11-24 17:51:21 följande:
    Anton den där bilden var så fruktansvärd jag kommer att ha mardrömmar. 
    Jag tänkte kombon av vapen och en naken kvinnoröv torde vara oslagbar, min underbara ReflecHjärta

...men du får helt enkelt tänka dig att det är jag som håller i muskedundret, för visst är känslan hissnande, jag tänker mig iofs att det är du som står där och så smyger jag mig på dig och sen gör jag en massa saker med dig som jag per definition vet att du kommer uppskatta, och jag med för den delen. Jag vet vad du gillar, och det gör mig nåt in i helvete kåt. Faktum är, Reflec, att du är vad jag ser som det perfekta sällskapet för en lyckosam kväll i min hölada...

Jag vet också att du har en kropp som inte har med den på bilden att förskaffa, Reflec, du har den mest underbara kropp som tänkas kan. Och jag menar allvar. Det vet du. Jag har sett dig på mer än en bild, och du är nåt så helvetes grann, Reflec. Hela du. På riktigt, riktigt.

Ha en bra kväll....Hjärta 
  • Anton Chigurh
    MrC skrev 2012-11-24 18:09:38 följande:
    Jo, den var lite too much.
    Var nu inte så jävla känslig, Master  Chief, det är en vacker bild av en otroligt vacker tillställning.
  • Anton Chigurh
    Trust me skrev 2012-11-24 18:34:07 följande:

Nej det var det sannerligen inte. Och nu när jag vet att allt är sig likt så kan jag pusta ut och lita på att jorden roterar som den ska. Glad

Puss på dig med. (Pussar Anton också så han inte blir avis)

Jag tar det där som en komplimang, Tm, även om pussen kommer förbli i det skriva formatet. Trots det uppskattar jag din uppskattning av mig som den mönstermedlen jag är här på FL.
  • Anton Chigurh
    Reflec skrev 2012-11-24 18:46:59 följande:
    jag fick då ingen puss. *gråter*
    Till dig från mig :

• Anton Chigurh
    Trust me skrev 2012-11-24 19:25:20 följande:

Pussar väl dig också även om jag är lite osäker på vem jag pussar i detta fall.

Det är väl du som står för vakthållandet av kvinnornas heder och ära på FL?
    Precis, Tm, och det är fanimej en strongt yrkesval, det skall gudarna veta, men jag gör det för mänsklighetens fortlevnad. Det är jag och Obama....

swordsmanhorse.gif
  • Anton Chigurh
    Trust me skrev 2012-11-24 19:29:34 följande:
    Obama är politiker!
    Jaja, han, Obama, vaktar världen, jag vaktar kvinnorna på FL. Ungerfär samma jobb och ansvar....
  • Anton Chigurh
    GangsterKermit skrev 2012-11-24 20:35:19 följande:
    It is safe to be here.
    Jag sover aldrig.....
Svar på tråden Trash-tråden