Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 21:53:35 följande:
    Känner du dig busig ikväll Aynrand ?

jag känner mig aldrig busig......
    Demon
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-08 21:26:58 följande:
    Birger (och ett snällt litet mumintroll) bidrar med filten:

Solig
    hmm vem skall besudla den här filten?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 22:18:49 följande:
    Alltså jag är ledsen.
    Men lite kul ÄR det.
    Bläddra igenom alla 36 sidor av bilder på "Sannfinländare". Finlands svar på typ Nationaldemokraterna.
    Och förlåt igen, alla människor som säkert är vackra på sina egna, unika sätt.

Bara...bläddra igenom bilderna...
    Snälla...

www.aftonbladet.se/nyheter/article15573713.ab
    härliga typer...skulle dock inte vilja ha dem i min släkt...
  • Aynrand

god morgon alla trashare!
    hur mår ni?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 08:18:11 följande:
    www.gp.se/kulturnoje/litteratur/1.1088339-fem...

En ganska (men inte helt) bra recension.
    den var i GP i söndags jag läste den.....
    recensionen är ganska positiv tycker jag
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 08:27:15 följande:
    Tycker du?
    Jag finner möjligtvis det avslutande positivt, men resten tolkar jag inte positivt.
    jag förväntade mig att boken skulle avslöjas som en "fraud" men det blev ganska positiv tycker jag
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 08:35:11 följande:
    "Hur bra är den då när allt kommer omkring? Dialogen är högst osannolik, intrigen förutsägbar och det kryllar av upprepningar och onödiga preciseringar. Det verkar helt enkelt som om boken inte passerat någon redaktör. Jag hade gärna sluppit fraser som: ”Min inre gudinna hoppar upp och ner som en hejarklacksledare och ropar uppmuntrande till mig” och ”mitt undermedvetna gömmer sig bakom soffan igen med händerna för ansiktet”.

"Men när jag har kommit halvvägs genom boken skriver jag i min anteckningsbok: ”Här är det inte tal om någon stor litteratur. Boken är mest intressant ur ett sociologiskt perspektiv. Hur kommer det sig att den har slagit världsrekord i försäljning? Gått om självaste Harry Potter? Det måste vara sexscenerna”.

Detta var vad min selektiva läsning snappade upp
    Hon kom ju för övrigt fram till att det inte var sexscenerna. Inte av samma anledning som jag, men ändå.
    Dollares..
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-09 11:35:29 följande:
    Vilken av tjejerna i
    ">den här
    videon tycker ni är snyggast?  Jag tycker hon med rosa pannbandet.
    såg din länk och hittade detta ett par klickar längre bort..
    Vad tycker ni om det?
    vad tycker du NG?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 15:17:53 följande:
    NG tycker att hon skulle gjort det där väldigt mycket bättre.
    Men så är jag också en bitch idag.
    bra!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 15:24:24 följande:
    Haha bra!?
    ja bra..!

tala om för mig vad du skulle göra bättre!
    {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Trash-tråden