Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

den är i repris, hittade den och skrattade gott.
    den är för BJ såklart som gillar stora rumpor

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 22:10:34 följande:
    Nu känner jag mig hotad Aynrand!!!
    haha ingen risk
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-09 23:06:48 följande:
    Mina rumpor är väldigt dallriga.

Tycker hon på Aynrands bild har för runda skinkor vilket gör att det blir en distinkt gräns mellan rumpa och lår. Jag gillar när låren och rumpan går ihop så man inte vet vad som är vad. Ovala former hellre än klotrunda.

Visa den där bilden för din rumpintresserade väninna.

woaw...du är något av en expert när det kommer till stora rumpor
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 08:05:15 följande:
    Ok, drömtydningsuppgift;

I natt jagades jag av någon slags ko, myskoxe, eller liknande. Osäker på om jag var en häst, red på en häst, eller det var hästar där.
    Var typ på en äng eller i en hage i alla fall.

Sedan bets jag av en hund. En tik tror jag det var. De avlivade henne och jag blev rädd för hundar. Hunden hette typ "Shannon".

Så kan det gå!
    så du jagades av en ko först och sedan av en hund..det kanske fanns hästar och du kanske red på en häst eller en ko eller nå´t (tyvärr var det inte jag)....
    Några utomjordingar med?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 09:37:11 följande:

Haha mm, jag har hört att hästar representerar det sexuella.
    Men hästen var verkligen inte central i drömmen, det var kossan eller oxen.

Hunddrömmen förstår jag inte alls. Finns ingen kvinna jag känner mig hotad, sårad eller något annat av.

Haha jag har aldrig drömt att jag drömt, komiskt!
    påminner om en film som heter Inception med diCaprio
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-10 10:02:49 följande:

Någon gång har jag vaknat upp från drömmen i drömmen och sen fortsatt drömma huvuddrömmen. Väldigt skumt.
    det påminde om Inception..drömmen i drömmen
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-10 15:37:39 följande:
    Det är ett ämne som jag tänker på väldigt ofta.

Vad tyckte du om min senaste bild?
    för stor i min smak men som sagt du har en grej där och det är din....vad jag fruktar med en sådan rumpa är hur det ser ut när kvinnan står rakt upp.................can be a scary sight......eller?
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-10 17:06:18 följande:
    Nej, det är faktiskt helt lugnt på den fronten. När jag valde ut den där tjejen för att visa vad jag menade tänkte jag på allting.
    Här är bild på när hon står rakt upp. Hon till vänster har definitivt de tendenserna du nämnde, men hon till höger behåller läcker form även i stående position. En perfekt rumpa helt enkelt. Cool    Det enda du möjligen kan klanka ned på är att hennes kjol är lite väl kort.

Men visst stämmer det du skriver; gränsen mellan rumpan och låren blir ju alltid tydligare om kvinnan inte är framåtlutad.
    haha det stämmer...skönhet kan ta många former!
  • Aynrand

en mkt egendomlig dröm jag minns från tonåren (gymnasietiden) handlar om en tjej som jag tyckte var attraktiv i min klass.
    I min dröm låg hon naken och var rakad, en måltid låg serverad där busken skulle annars suttit, jag satte mig nära henne och njöt av att plocka upp maten till min mun medan vi tittade på varandra............

hmmm vad säger ni om detta....inge traditionell sex handling i drömmen men det är det mest erotiska jag drömt om som ungdom...

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 20:26:16 följande:
    Jag säger att du var kreativ och estetiskt oslagbar redan då.

(Och att du älskar mat såklart, både laga och äta) 
    tack fina du
    drömmen var faktiskt väldigt estetisk såsom jag minns den.....och lämnade mig väldigt förbryllad när jag vaknade...

PS: är du naken?

Svar på tråden Trash-tråden