Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-12 16:03:20 följande:
    Jag förstår fina du

Jag fiskade bara efter...något. 
    Jag vet...grejen är den är att din "provokation" fick mig att tänka och jag undrade om det jag skrev bottnade i en fördom eller i något annat...jag försökte vara så ärlig jag kan vara och besvara det utan omsvep...fatiskt främst för mig själv.

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Driftwood skrev 2012-10-12 16:07:11 följande:
    Som klyscha kan man säga att en svensk kan kännas igen på bulan i jeansen, inte därför att han är kåt utan för att han knyter näven i fickan.
    hmm det där måste du utveckla DW
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-12 15:42:53 följande:
    Då kan ni skjutsa runt folk i en buss eller limousine, också har du en mikrofon.

Detta skulle kunna vara en gäng glada turister:

det luktar sliskig firmafest
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-12 16:28:11 följande:
    Hmpf! Vet inte om jag ska vara förolämpad el glad att du saknar mig.
    Är lite låg just nu men jag lever.

Och A - jag tror inte att ett löv skulle stanna kvar på nämnda plats om man lekt med mig som jag önskar. 
    du menar analsex antar jag
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-12 16:36:57 följande:
    Förstår inte vad som fick dig att tro det? Oskyldig
    a little bird told med
  • Aynrand
    Driftwood skrev 2012-10-12 16:45:13 följande:
    En fågel som rymt härifrån

de var rolig
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-12 16:42:58 följande:
    Föredrar Big Bird.

den fågel saknar verktyg
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-12 17:01:43 följande:
    Vadå förolämpad? Det är ju en jättefin bild med supersnygg mullig tjej på!

Okej, så du vill ha hög klass på din snobbiga förortsguidning?
    haha nej sliskig skall det vara
  • Aynrand

på tal om något annat..igår var det flickdagen..och det påminde mig om en lite promotionsfilm som jag aldrig glömt ...ett mästerverk av communication men också av insikter...

titta och njut

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-13 10:55:20 följande:
    Han gick på där jag gick på och det finns inga nattjobbare i förorten, så han var bara oduschad helt enkelt...

Men jag har lyckats komma över händelsen och blickar framåt
    Han kanske knullade som ett djur hela natten och skulle ta sig hem för att duscha...
Svar på tråden Trash-tråden