Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 21:48:16 följande:
    Ja det låter som en utmärkt scen i en film, eller en målning.

Inte naken.
    Du? 
    det måste vi göra helt enkelt...vad skall det vara för rätt tycker du?

Inte naken men nyduschad med pyjamasbyxor..vill du känna efter?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 21:59:44 följande:
    Sushi?

Ja, jag vill känna efter! 
    Spännande.....jag får idéer

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 22:07:11 följande:
    Du får alltid idéer (och det är en komplimang!)
    Du inspirerar mig..............
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 22:23:59 följande:
    Hjärta
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-11 13:12:37 följande:
    Det vore ju ett sätt, Birger, men jag hade klappat till det vackra arslet nåt djävulskt hårt, och sen kommenderat :

"ISÄR MED BENEN FÖR HELVETE, FÖRBANNADE SLYNA" Sen hade jag satt på henne ganska ordentligt i röven samtidigt som jag dragit henne riktigt jädra hårt i håret, och, Birger, när det efter en stund hade varit dags för tömning hade jag kommenderat slynan att vända sig om och svälja ner hela, och jag menar hela, mellanmålet som jag hade reserverat till henne. 

Hur hade du gjort ???
    jag hade nog börjat med att sätta en butt plug i henne...klädnypor...
    njuta av synen medan hon fortsätter att laga mat med en lätt ansträngd min och viss självbehärskning...leta efter , avslöja minsta tecken på att självbehärskningen börjar avta i takt med att jag lägger till klädnypor och kanske piskar henne.....
    ett glas vin skall jag ha medan jag sitter bakom och njuter....

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-11 13:45:37 följande:
    Haha...

Det är sex att långsamt plågas, kanske av smärta, kanske av en stegrande kåthet, känna hur det rinner nerför insidan av låren. Känna hur han kommer och lossar lite på klämmorna på bröstvårtorna bara för att genast låta dem klämma åt igen.
    Känna hans blickar som äter varje millimeter av min kropp medan allt bara byggs upp.
    Inte bara min, utan även hans kåthet. Alla sensioner, butt pluggen i rumpan som ständigt gör sig påmind, smärtan som tilltar i bröstvårtorna. Mannen som betraktar och som man i mer eller mindre ren desperation snart går ner på knä inför och ber om kuk. Och ändå inte får det, förrän han bestämmer att det är dags.
    Snyftande, bönande, bedjande...

Ja, det är sex. 
    hmm nu fick jag stånd.......
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-11 14:05:42 följande:
    Jag ska gå och titta på hålet i huset i förorten.

Ring mig om typ 1 tim om du kan.

ok
  • Aynrand

nope ingen UFC eller MMA

Mia får kuk (min kuk) när jag anser att hon förtjänar det................

skulle jag kolla kampsport då får det va´"martial art" med betoning på "art" i stil med detta

det är konst

• Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-11 18:23:08 följande:

">Denna
    kampsporten då?
    Fina kvinnor.........
Svar på tråden Trash-tråden