Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 16:50:18 följande:
    Hela "showen" skulle bli bättre av det enkla faktumet att jag är sexigare.
    Vad mer behöver vi...?
    klädnypor
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-09 16:54:20 följande:
    Väldigt bedrövlig kropp om du frågar mig.

Depraverad estetik.

Gillar inte heller när kvinnorna är nakna på överkroppen.
    jag förstår...bar rumpa och täckt överkropp skall det vara för BJ...är det så?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 17:27:32 följande:
    Klädnypor är bra.
    speciellt på dig
  • Aynrand

jag är småkåt

• Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-09 17:55:37 följande:
    Vet att denna bilden redan varit på tapeten tidigare, men eftersom den besvarar din fråga kommer den igen:

Överkroppen behöver inte vara helt täckt, men åtminstone tuttarna bör vara skylda. Det är oanständigt annars.

hmm jag förstår...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 18:02:12 följande:
    Jag älskar tuttar. Det är för mig kvinnlighet.
    Män har också rumpor. Men de har inte bröst. Well de flesta män har inte bröst.

Och bröstvårtor är helt fantastiskt underbara.
    Att få dem slickade, sugna på, bitna, lätt och hårt nypta...
    Och även om jag föredrar män så älskar jag även att känna en annan kvinnas bröst. Klämma, smeka, smaka...och dessa underbara bröstvårtor.

Bröst är the shit helt enkelt.
    ja du har rätt..och det finns en rumpa med..att smeka smaka på kyssa. nypa piska lätt och hårt penetrera riktigt ordentligt och djupt
    rumpan är också grejen (vill inte skriva det du skrev) med helt enkelt
  • Aynrand

den där rumpan gjorde inte mig hungrig ....men men

• Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-09 20:45:11 följande:
    Jag tror minsann att NG känner sig hotat av den senaste rumpan.
    ingen risk
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-09 21:12:06 följande:

Tack.
    DemonHjärta
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-09 20:50:34 följande:
    Okej.

Hur går vi egentligen vidare från detta? Obestämd
    posta en ny rumpa
Svar på tråden Trash-tråden