• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-01 19:53:48 följande:
    Fast då måste de ju inta slottet först? Det låter lite för blodigt för att vara med i en sagobok för barn?

De kanske förhandlade. "Vi sparar era liv om ni ger oss alla era jungfruar".
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Nu när jag tänker på det. Varför satsade jag inte på en karriär att skriva sagoböcker? Jag har ju så många fina idéer och berättelser. Jaja i ett anat liv kanske.

• reflections

PM du lyckas då vrida allt till att handla om sex. : )

• och
    reflections skrev 2012-11-01 20:03:40 följande:
    PM du lyckas då vrida allt till att handla om sex. : )
    Ja.

Upprörande faktiskt.  
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    ulfsas skrev 2012-11-01 19:40:50 följande:
    Jag som var på IKEA nyss också. Jag åt men fick dricka lingondricka för att jag körde bil.....rätt jobbigt men nu i egen takt utan att släpas runt av xetGlad
    Haha, i Barkaby el Kurvan?
    Jag festade loss i Barkaby. Hade du haft ögonen öppna hade du sett en lätt beruskad Agri snubbla runt i högklackat bland plantorna. 
    Naughty by nature
  • Yoyna

Och: Kvinnokollektivet? Ja, jag letar efter ett bra hus just nu! men jag tror inte att jag är så bra på cam-shower? Jag får hitta en annan inkomstkälla!

• Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 19:38:13 följande:
    Du är väldigt ofta på IKEA...
    Jamen det är för att jag är social och lojal och följer med väninnorna (trots att jag lider).
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 19:42:21 följande:

Fast oftare lullig än på IKEA tror jag . Fast jag håller nog med, man behöver vara lite lullig för att stå ut med att vara på IKEA.
    Stämmer. Mera lull än IKEA.

Naughty by nature
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-01 20:06:45 följande:
    Ja.

Upprörande faktiskt.  

Har jag nu upprört ditt känsliga sinne? Ber om ursäkt. Jag vet ju att du inte tål höra snusk, borde ha tänkt mig för Skäms
  • Kakaa

Hej! Vad för kul pratar ni om? Får jag vara med?

• Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-01 20:32:30 följande:
    Hej! Vad för kul pratar ni om? Får jag vara med?
    Jag är full efter att ha varit på IKEA och de andra lallar om Havrefras.
    Naughty by nature