• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-11-01 19:43:23 följande:
    Agri: säger som NG, varför detta nyfunna intresse för IKEA-restaurangen?

De serverar stång-korv?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-01 19:43:24 följande:
    Tack! Jag kan inte annat än att hålla med. Skål

Nästa kapitel, där hon vaknar till och upptäcker att alla bybor står runt omkring henne i en ring kommer blir jobbigt att skriva. Särskilt som de pratar ett obegripligt språk och är förfärligt oförskämda gentemot henne. 

Jag tycker du är inne på lite fel spår i berättelsen. Jag försökte juhjälpa dig lite på traven med tre polismäm och en poliskvinna (med batong),
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 19:47:11 följande:

Jag tycker du är inne på lite fel spår i berättelsen. Jag försökte juhjälpa dig lite på traven med tre polismäm och en poliskvinna (med batong),
    Byborna är arga för att de får nöja sig med gardiner gjorda av bomull, medan slottet lägger beslag på allt siden. De tänker straffa prinsessan Havrefras för detta. Hårt.

The hard way is the right way.
  • och
    Yoyna skrev 2012-11-01 19:50:37 följande:
    Och... Jag kan vinna pengar till oss? Kanske.
    Söt du är. Hjärta

Vi skulle kunna starta det där kollektivet och försörja oss på att sälja cam-shower? Samt dricka vin.

Eller har du ett bättre förslag?   
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-01 19:49:30 följande:
    Byborna är arga för att de får nöja sig med gardiner gjorda av bomull, medan slottet lägger beslag på allt siden. De tänker straffa prinsessan Havrefras för detta. Hårt.

Nu börjar det likna något! De har säkert en bra fängelsehåla i slottet.
  • och
    Yoyna skrev 2012-11-01 19:51:27 följande:
    Jag tror att prinsessan kommer att bli utnyttjad...
    Ja.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-11-01 19:51:27 följande:
    Jag tror att prinsessan kommer att bli utnyttjad...

Nähä? Det låter ju fruktansvärt
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 19:52:44 följande:

Nu börjar det likna något! De har säkert en bra fängelsehåla i slottet.
    Fast då måste de ju inta slottet först? Det låter lite för blodigt för att vara med i en sagobok för barn?