• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 20:49:06 följande:

Hel? utan att tugga?
    Naturligtvis! Duktiga flickor använder inte tänderna.
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 20:48:57 följande:
    Aha!

Lämplig lokal till vad?
    Jag vill ha ett kvinnokollektiv, helst igår typ. 

Jasså vill du? Det var lustigt för jag vill också ha ett kvinnokollektiv (fast det räcker med så där 3-4 st)
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 20:50:24 följande:

Jasså vill du? Det var lustigt för jag vill också ha ett kvinnokollektiv (fast det räcker med så där 3-4 st)
    Tänk nu på att du börjar bli gammal farbror lille.
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-01 20:49:20 följande:
    Letar vi efter lokal för PM? Förvånad
    En hundkoja?

Nu skall fröken inte missförstå. Bara för att jag införfskaffat halsband och koppel innebär dte inte att jag skall bo i hundkoja.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 20:50:24 följande:

Jag vill inte ha män i mitt. Faktiskt.

Jag söker upp det manliga könet när jag är kåt. Men orka leva med det. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • och
    Yoyna skrev 2012-11-01 20:46:54 följande:
    Och: tack!!! Menar du verkligen det? Du är så snäll! Jag tror annars att jag gör mig bättre i stillbildsformat...
    Du är väldigt vacker i stillbildsformat.

Vi kan ha en webshop också och sälja dina bilder där? 
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Vi ska ha ett stall utanför där lämpliga män med rätt utrustning kan bo och användas vid behov. Allt är redan planerat!

• och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 20:43:05 följande:
    Jag måste erkänna att jag tappat tråden.
    Jag fattar inte havrefras?
    Skriver "och" en bok?
    Vem ska göra cam shower? 
    Ja.

Fast det första exet kommer att bli en present. Birger ska nämligen ha en bebis snart. 

Möjligen får jag dedicera hela boken till hans ofödda bebis eftersom jag fick inspirationen därifrån. Kanske inte all inspiration, men ändå.  
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Förtydligande: vi letar alltså lokal för ett kvinnokollektiv. (alla måste ha röda strumpor, även du Agri! )

• Yoyna

Åh, tack och. Fast några stora pengar blir det nog inte. Men det kanske blir så att det räcker till vårt dagliga bröd och så vidare...?