• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 20:52:57 följande:
    Jag vill inte ha män i mitt. Faktiskt.

Jag söker upp det manliga könet när jag är kåt. Men orka leva med det. 

Jag vill heller inte ha män i mitt kvinnokollektiv så där håller jag med .

Du är lite revolutionär (i relation till den allmänna opinionen) på riktigt med din andra mening. Beroende på hur du menar. Men jag håller med (tror jag). Måste man leva tillsammans med någon??
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-11-01 20:56:40 följande:
    Förtydligande: vi letar alltså lokal för ett kvinnokollektiv. (alla måste ha röda strumpor, även du Agri! )
    Så länge det är vackra stay-ups så är det ok för mig.

Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-11-01 20:56:23 följande:
    Ja.

Fast det första exet kommer att bli en present. Birger ska nämligen ha en bebis snart. 

Möjligen får jag dedicera hela boken till hans ofödda bebis eftersom jag fick inspirationen därifrån. Kanske inte all inspiration, men ändå.  
    Tack för uppdateringen!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 20:52:20 följande:

Nu skall fröken inte missförstå. Bara för att jag införfskaffat halsband och koppel innebär dte inte att jag skall bo i hundkoja.
    Och vofsingen mår bra?
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-01 21:03:23 följande:
    Och vofsingen mår bra?

Japp ränat in sitt vackert och rulla runt
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 21:05:05 följande:

Har ditt tangentbord också dyslexi?
    Naughty by nature
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 21:05:05 följande:

Åh, har du en hund?

Jag tror att det är en något överviktig bulldog. Har jag rätt eller har jag rätt? 
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-01 21:06:21 följande:
    Har ditt tangentbord också dyslexi?
    Haha verkar så. Måste vara smittsamt.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 20:58:53 följande:

Jag vill heller inte ha män i mitt kvinnokollektiv så där håller jag med .

Du är lite revolutionär (i relation till den allmänna opinionen) på riktigt med din andra mening. Beroende på hur du menar. Men jag håller med (tror jag). Måste man leva tillsammans med någon??
    Ja precis, måste man leva tillsammans med någon?
    Jag tror inte att jag vill det. Eller så har jag bara inte hittat rätt person. Men alla kompromisser, en annan människa att anpassa sig efter, jag vet inte...
    Jag har min dotter och var ganska ung när jag fick henne, så vi har en fin relation.
    Har bott tillsammans med mer än en man och jag orkar till slut inte. Hur man än vänder och vrider på det blir det till slut begränsande, iaf för mig och vem jag är.
    Och jag vill inte ha det så. Hellre då en innerlig relation med en man som jag inte bor tillsammans med.
    Kanske ett öppet förhållande, en älskare, eller liknande.

Sedan får jag lite ångest och tänker "f-n jag kommer dö ensam" men det gör vi ju alla ändå... 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    och skrev 2012-11-01 21:06:50 följande:
    Åh, har du en hund?
    Jag tror att det är en något överviktig bulldog. Har jag rätt eller har jag rätt? 
    Vilken av dem? PM eller hunden?
    Naughty by nature