• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-01 21:14:09 följande:
    Okej då.

Golden retriever? 

Nej men något åt det hållet.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-01 19:40:58 följande:
    Nej. Inga alls.
    Det gläder mig å höra. Det gläder mig oerhört. Älskling....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 21:26:15 följande:

Du menade som jag tänkte. Jag håller med. Som det ser ut dock så anses det lite supsekt med någon som INTE vill leva i ett traditionellt parförhållande. Det finns nog ingen singel som är över 30 som inte ständigt får frågan "Har du träffat någon? Skall du inte träffa någon". Därav kommentaren om att vara revolutionär. För det är lite samhällsomstörtande och mot den allmänna åsikten. En kvinna (och även man) MÅSTE ha inställningen att man skall leva med någon.

Skulle jag idag skilja mig skulle jag inte söka efter att starta ett nytt parförhållande. Familjen 2.0 typ. Det finns för mycket krångligheter för att det skall fungera. Och då menar jag inte mig själv för jag är väldigt enkel (eller tja kanske inte). Att vara ett par innebär inte att man med automatik har uppnått ett fullvärdigt liv. Inte om man måste kompromissa med sig själv och sina önskningar.Man kan ha en fullvärdig relation utan att man delar på tv och tvättmaskin.  Varför välja bort det man själv anser viktigt Egoistiskt? Ja men alla är vi egoister. Det gäller bara att förstå det själv.
    Där säger du något vääääldigt väldigt sant PM.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-01 19:53:48 följande:
    Fast då måste de ju inta slottet först? Det låter lite för blodigt för att vara med i en sagobok för barn?
    Det kan aldrig bli för blodigt, Gumman,Hjärta de små liven kan gott lära sig vad lite redigt splatter handlar om.

Behöver du litta tips så kan jag alla gånger vara dig behjälplig......

Puss, Goding. Å så ett litet Hjärta till.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Anton, gjorde du den här gymövningen förut när du tränade mkt:

?

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-01 22:36:19 följande:
    Anton, gjorde du den här gymövningen förut när du tränade mkt:
    " rel="nofollow" target="_blank">

?
    Nää, Birger, men jag kör nåt liknande :

">

• Kakaa
    ulfsas skrev 2012-11-02 08:38:21 följande:
    Kramelikram
    Hur mår farbrorn? Mår han bra?