• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-08 21:23:01 följande:
    Hur känns det?
    Det känns, som att jag kmr bli riktigt tjock, men bra. Kan inte påstå att jag har massa symtom på det. :o 
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-08 21:18:48 följande:
    På riktigt!?!?!?!?!?!  

GravidGravidGravid 
    Ja på riktigt. :>
  • Ermenegildo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 11:11:21 följande:
    Mörk rom är helt overkligt gott.

Och detta är THE SHIT.
    Om någon vet var i Sverige jag kan köpa den blir jag evigt tacksam och allmänt lycklig.

Faktum är att Havana Club 7 år är helt bra också. Påminner överraskande om konjak. Inte en drinkblandare utan man dricker den ren, för min del utan is.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-11-09 11:46:28 följande:
    Faktum är att Havana Club 7 år är helt bra också. Påminner överraskande om konjak. Inte en drinkblandare utan man dricker den ren, för min del utan is.
    Går det inte lika bra med O'boy och mellanmjölk !!!

Jag föredrar iofs Arla Latte Art, men iaf. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2012-11-09 11:49:05 följande:
    Går det inte lika bra med O'boy och mellanmjölk !!!

Jag föredrar iofs Arla Latte Art, men iaf. 
    Varje gång jag ser The Big Lebowski blir jag sugen på White Russian, men i själva verket blandar jag aldrig mjölk och sprit. En Lumumba är en väldigt dålig ersättning till en välgjord Irish Coffee.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 11:20:45 följande:
    Har du smakat eller gissar du bara?
    Jag har verkligen smakat på rom, kan man kanske säga.
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-11-09 11:55:43 följande:
    Varje gång jag ser The Big Lebowski blir jag sugen på White Russian, men i själva verket blandar jag aldrig mjölk och sprit. En

Lumumba är en väldigt dålig ersättning till en välgjord Irish Coffee.
    Är du bara tillräckligt full, Ernst, så är det inga problem med den blandningen....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa

Jag "råkade" äta upp en hel rulle ballerina kladdkakor. Oskyldig

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-09 13:07:52 följande:
    Jag "råkade" äta upp en hel rulle ballerina kladdkakor. Oskyldig
    Nallen är imponerad. Nalle  Han orkar bara en halv kaka sen är han proppmätt!
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-09 13:30:18 följande:
    Nallen är imponerad. Nalle  Han orkar bara en halv kaka sen är han proppmätt!
    nallen kan få lära sig utav Kakaa, man tar två kakor samtidigt och doppar i iskall mjölk, sedan tar man en stor tugga och geggar runt med den på tungan sedan sväljer man och tar en ny tugga och upprepar detta så mättnadskänslan inte hinner infinna sig! 

;D  Jag är världsmästare i att äta ballerina kladdkaka.