• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place

Min mobil laddar inte sidan SA.

Systemet har ganska dåligt med mörk rom tycker jag.
    Jag gillar "Diplomático" som finns på systembolaget.

• PrimitivMan

Blev lite sugen på mörk rom nu. Och leka pirat (inspiration av att ha en flaska Capt Morgan hemma) 

Ho-ho den ondskefulle kapten PM med ett glas rom i handen som kapar fartyg, rövar bort sköna jungfruar för att binda dem vid masten och sedan utnyttja dem för sitt eget depraverade nöjes skull .

Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-11-09 14:23:18 följande:

Blev lite sugen på mörk rom nu. Och leka pirat (inspiration av att ha en flaska Capt Morgan hemma) 

Ho-ho den ondskefulle kapten PM med ett glas rom i handen som kapar fartyg, rövar bort sköna jungfruar för att binda dem vid masten och sedan utnyttja dem för sitt eget depraverade nöjes skull .

Önska dig rom till fars dag!
  • Agridulce

God eftermiddag på er. 
    Är lätt tipsy på kontoret. Kundvård har aaaaaaaaaaaaaaldrig varit så intressant.  

Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-09 16:00:14 följande:
    God eftermiddag på er. 
    Är lätt tipsy på kontoret. Kundvård har aaaaaaaaaaaaaaldrig varit så intressant.  

Haha har du druckit lunch ?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-09 16:02:30 följande:

Haha har du druckit lunch ?
    Druckit eftermiddagsfika. Skål
    Naughty by nature
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2012-11-09 12:47:30 följande:
    Är du bara tillräckligt full, Ernst, så är det inga problem med den blandningen....
    Jag försöker undvika att bli full, det är vulgärt och pinsamt om man fyllt 25. Och det har jag.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu