• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-10 13:00:38 följande:
    *gosar med tråden*
    Solig

Nallen har precis lagt sig för att sova middag. Baby
  • och

Jag mår väldigt bra idag. Lite sömn gör underverk.

Samtidigt vill jag passa på att rikta en allmän varning till alla de (förvånansvärt få dock) som skickar kukbilder till mig. Anton planerar tydligen för tillverkning av bomber. Jag kommer dock inte att lämna ut någons namn, så du behöver inte vara orolig PM.  

The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place

Shit vad trött jag är.
    En timmes sömn gör susen för tröttheten!

Frågan är om jag kan hålla mig vaken tillräckligt länge för att komma till en säng.

• Nice Girl Wrong Place

Birger; jag har bott i olika länder. USA som tonåring men längst i England. Och sedan ett annat land en snabbis. Bara några månader.

• och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-10 13:59:20 följande:
    Shit vad trött jag är.
    En timmes sömn gör susen för tröttheten!

Frågan är om jag kan hålla mig vaken tillräckligt länge för att komma till en säng.
    Jag trodde du hade ett sjätte sinne vad gällde att hitta till sängar?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-10 13:50:06 följande:

Samtidigt vill jag passa på att rikta en allmän varning till alla de (förvånansvärt få dock) som skickar kukbilder till mig. Anton planerar tydligen för tillverkning av bomber. Jag kommer dock inte att lämna ut någons namn, så du behöver inte vara orolig PM.  
    shaggy..........................picard
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-10 13:50:06 följande:

Puh, det var skönt att höra. Bra med kvinnor som sätter diskretion före allt annat.

Jag är övertygad om att du skulle få fler kukbilder med en tuttavatar. Du kanske skulle starta en tråd "Skicka mig en bild på din kuk". Vore intressant och se hir många svar du får. Sen kan du ju posta kukbilderna och ha en omröstning om vilken som är finast (min hade vunnit så därför ställer jag mig utanför tävlingen för att ge andra en chans). "Patrik 42" kommer säkert att skicka dig en bild .
    Is sex dirty? Only if it's done right