• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-10 14:11:07 följande:

Puh, det var skönt att höra. Bra med kvinnor som sätter diskretion före allt annat.

Jag är övertygad om att du skulle få fler kukbilder med en tuttavatar. Du kanske skulle starta en tråd "Skicka mig en bild på din kuk". Vore intressant och se hir många svar du får. Sen kan du ju posta kukbilderna och ha en omröstning om vilken som är finast (min hade vunnit så därför ställer jag mig utanför tävlingen för att ge andra en chans). "Patrik 42" kommer säkert att skicka dig en bild .
    Ja.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Anton, bra att du kom! Jag undrar vad tycker du om denna tjejen:

?
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-10 13:47:56 följande:
    Solig

Nallen har precis lagt sig för att sova middag. Baby
    Det skall jag också göra. Solig
  • Aynrand

Hmm här råder det kaos!

Med andra ord är allt som det skall

hej btw

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Kakaa

Idag var jag allt sliten och frussen.. varm choklad kanske hjälper?

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-10 14:50:13 följande:
    Idag var jag allt sliten och frussen.. varm choklad kanske hjälper?
    Hej du
    ja det gör det säkert

ps: pilar du i näsan på din profilbild?
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-10 14:52:48 följande:
    Hej du
    ja det gör det säkert

ps: pilar du i näsan på din profilbild?
    nej, jag har fingret PÅ näsan.. men det är en stor näsa så jag förstår om du såg fel. :( 

du tror det.. vill du också ha isf? 
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-10 14:53:51 följande:
    nej, jag har fingret PÅ näsan.. men det är en stor näsa så jag förstår om du såg fel. :( 

du tror det.. vill du också ha isf? 
    Näsan verkar in vara stor nej

Om jag vill ha vad...ditt finger i min näsa eller vad då? haha
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-10 14:56:11 följande:
    Näsan verkar in vara stor nej

Om jag vill ha vad...ditt finger i min näsa eller vad då? haha
    shooocklaaaad :> 

Haha. Nä den är mest.. liten och fin..  dock gör vinkeln den enorm.