• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-12 19:49:41 följande:
    Städat idag jag med, rensat barnens rum. Skönt när det är klart!

Jag vill oxå ha nån att chatta lite halvprivat med!!! Men ren sexchatt är jag rätt dålig på, är bättre live! När jag chattar måste jag hela tiden vara ironisk eller skämta, nån tvångstanke kanske?
    Det är bra med mig.

Jag känner igen det där med dåliga skämt. Fast det är oftast med folk jag inte känner mig helt bekväm med, något slags sätt att hålla folk glada och en bit bort.

Om man sänker garden kan kan det bli väldigt intressanta samtal.

• Yoyna
    och skrev 2011-09-12 19:55:00 följande:
    Det är bra med mig.

Jag känner igen det där med dåliga skämt. Fast det är oftast med folk jag inte känner mig helt bekväm med, något slags sätt att hålla folk glada och en bit bort.

Om man sänker garden kan kan det bli väldigt intressanta samtal.

Oh, du kan ha en poäng där! Men jag skämtar nog mycket med folk jag inte känner riktigt om jag gillar dom, annars får det vara helt och hållet

Mm, med sänkt garde kan det bli väldigt spännande...
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 22:49:08 följande:

Vad hade du rätt i?
    Jag måste varit fokuserad på något annat...

Haha...  
    Att TS hade missuppfattat, och att de egentligen bara var tacksamma över att männen hade större kukar.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 23:02:51 följande:

Ah - ja men såklart det är så.

Du är också väldigt klok {#emotions_dlg.flower} 
    Tack. Solig

Ja, och för en gångs skull var jag faktiskt on-topic. 
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-12 19:45:24 följande:
    Hörs sen, och tack för plommontips! Kyss

Prova det gärna en gång och se vad som händer. Låt barnet stoppa in plommonet så kommer h*n tycka det är roligare och äta det sen.

Gomorron förresten Solig
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 22:43:25 följande:
    Ahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

Kolla!
    www.disinfo.com/2011/03/world-penis-size-map/

Jag förstår inte hur ryssarna har fått så dålig placering? Det kan ju inte stämma.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden