• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 08:40:04 följande:
    Och

Här har du receptet om du vill ge dig på att prova nångång. Jag lägger i plommon istället för ägg.

www.persian-recipes.com/persianrecipes/2010/0.../
    God morgon! Solig

Tack snälla, jag har sparat receptet. {#emotions_dlg.flower}

Jag är hur trött som helst idag, och vi har försovit oss. Barnen har ens orkat ur sängen än. De sov jättedåligt eftersom det blåste så i natt.  
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-13 08:43:47 följande:
    God morgon! Solig

Jag är hur trött som helst idag, och vi har försovit oss. Barnen har ens orkat ur sängen än. De sov jättedåligt eftersom det blåste så i natt.  
    Äh, dom kan väl få vara hemma idag eller? Det är faktiskt blä väder idag och jag måste åka och köpa skor till barnen. Niks fötter växer som ogräs. Tror han kommit upp till min storlek till nästa år. Köpte ett par skor till honom förra året som då var för stora men dom är för små iår. Grrrrrr. Hans fötter har växt 3cm sen förra året. Jag blir tokig.

Ska snart åka iväg till kliniken och jag har inte lust alls att köra bil just nu. *Gnäll, gnäll*

Puss.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-13 08:43:47 följande:
    Har du frågor så är det bara att fråga. {#emotions_dlg.flower}
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 08:30:42 följande:
    Jag förstår inte hur ryssarna har fått så dålig placering? Det kan ju inte stämma.
    ja på samma nivå som kineser haha
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-13 08:50:55 följande:
    ja på samma nivå som kineser haha
    Det är nåt fel på den listan. Nu är ju inte mina erfarenhet något värda som statistik underlag men jag har faktiskt aldrig varit tillsammans med en ryss som haft liten eller ens normal kuk. Sen kan dom väl knappast ha prickat in ALLA i gamla sovjet så undersökningarna ska man ta med en nya salt.
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 08:53:17 följande:
    Det är nåt fel på den listan. Nu är ju inte mina erfarenhet något värda som statistik underlag men jag har faktiskt aldrig varit tillsammans med en ryss som haft liten eller ens normal kuk. Sen kan dom väl knappast ha prickat in ALLA i gamla sovjet så undersökningarna ska man ta med en nya salt.
    haha detta förtjänar en ny tråd "jag har aldrig varit med en ryss som haft liten eller ens normal kuk"

god dag förresten :)
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 08:53:17 följande:
    Det är säkert en tokig ryss (Putin?) som har besvarat frågan för hela Rysslands räkning, och han har angett att hans är störst i hela landet. Alla andras mindre. Därför blir siffrorna missvisande.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-13 08:57:54 följande:
    Det är säkert en tokig ryss (Putin?) som har besvarat frågan för hela Rysslands räkning, och han har angett att hans är störst i hela landet. Alla andras mindre. Därför blir siffrorna missvisande.
    Hahaha, du går från klarhet till klarhet tycker jag...
Svar på tråden Trash-tråden