• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-11-14 15:24:01 följande:
    Aynrand, har du lust att vikariera för
    ">denna killen
    i sommar?
    Haahahaha det där var riktigt kul!

Och givetvis är snubben i Ayia Napa...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-14 15:24:01 följande:
    Aynrand, har du lust att vikariera för
    ">denna killen
    i sommar?
    Han har världens bästa jobb..................
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • MrC
    Aynrand skrev 2012-11-14 15:38:55 följande:
    Han har världens bästa jobb..................
    På tal om jobb... jag fixade nytt jobb förra veckan. Börjar på allvar i december.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Agridulce
    MrC skrev 2012-11-14 15:41:26 följande:
    På tal om jobb... jag fixade nytt jobb förra veckan. Börjar på allvar i december.
    Grattis! Skål
    Naughty by nature
  • MrC
    Agridulce skrev 2012-11-14 15:42:33 följande:
    Grattis! Skål
    Danke! Skål
  • Aynrand
    MrC skrev 2012-11-14 15:41:26 följande:
    Skål
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Agridulce
    MrC skrev 2012-11-14 15:44:36 följande:
    Danke! Skål
    Lite nyfiken på vad du gör när du jobbar oseriöst. Jobbar med vänsterhanden eller?
    Naughty by nature
  • MrC
    Agridulce skrev 2012-11-14 15:46:51 följande:
    Lite nyfiken på vad du gör när du jobbar oseriöst. Jobbar med vänsterhanden eller?
    Oseriöst = distans.
    Seriöst = på plats i kontoret.
    Bor just nu 85 mil ifrån jobbet.
  • Agridulce
    MrC skrev 2012-11-14 15:53:58 följande:
    Oseriöst = distans.
    Seriöst = på plats i kontoret.
    Bor just nu 85 mil ifrån jobbet.
    Känns som det kan bli liiiiiite långt att pendla? 
    Verkar jobbigt att vara seriös. 
    Naughty by nature