• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Man ser på hennes skinkstorlek att bilden inte riktigt är min kopp te, utan att jag var omtänksam nog att ta fram en bild som skulle passa de jag citerade. (förutom Agri som uppskattar rejäla doningar).

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-14 19:07:22 följande:
    Glöm inte den givna fjärde.
    Hej
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-14 20:03:50 följande:
    Man ser på hennes skinkstorlek att bilden inte riktigt är min kopp te, utan att jag var omtänksam nog att ta fram en bild som skulle passa de jag citerade. (förutom Agri som uppskattar rejäla doningar).
    det var snällt
    jag har inget emot en del av de rumpor du postar, de kan vara stora men se fasta ut inte snggt när det finns mkt fläsk som ser ut att dallra...

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • PrimitivMan

Jag läste en intervju i någon tidning med svenska porrstjärnan Puma Swede. Hon använde ordet "snippa". Känns inte det enormt felplacerat ord hos en porrskådis. Kan iof vara redaktören som valt att använda det ordet om hon nu använder något mer passande.

Nu kommer jag aldrig att kunna runka till någon av hennes filmer utan att tänka på att hon använde snippa och hur tror ni då det går med skinnflöjtspelandet? Ja just det! Inte alls så bra. 

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Dock slår nog "fisan" rekordet som fulast ord.

"Nu skall jag knulla dig i fisan!!!"  Uhm känns lite ehh fel?

• Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 21:11:47 följande:
    Jag läste en intervju i någon tidning med svenska porrstjärnan Puma Swede. Hon använde ordet "snippa". Känns inte det enormt felplacerat ord hos en porrskådis. Kan iof vara redaktören som valt att använda det ordet om hon nu använder något mer passande.

Nu kommer jag aldrig att kunna runka till någon av hennes filmer utan att tänka på att hon använde snippa och hur tror ni då det går med skinnflöjtspelandet? Ja just det! Inte alls så bra. 

googlade henne...mkt silikon....
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 21:17:00 följande:
    Dock slår nog "fisan" rekordet som fulast ord.

"Nu skall jag knulla dig i fisan!!!"  Uhm känns lite ehh fel?
    lite trash eller mkt trash till och med
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-14 21:21:34 följande:
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-14 21:21:34 följande:

Hon lär inte behöva vara rädd att drunkna i alla fall. Flyter bra