• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce

Varför är jag vaken nu???
    Har verkligen inte tid och ro med att ligga och glo i taket. Spank me please v

• ulfsas

God morgon. Själv har jag varit vaken sedan kl 0500. Hur kul är det på en ledig dag som gjord för en sovmorgon.

• Aynrand

Hej alla trash:are,
    ganska fin himmel idag på Västkusten......
    Ulfsas; en stor fördel med att vara pilot är att man tar sig närmare solen. Som passagerare tröttnar jag aldrig på den känslan.....starta, lyfta ta sig igenom molnen och yeees here comes the light!

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place

Idag är det den internationella mansdagen och detta är var vår fokus bör vara;

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-19 08:03:34 följande:
    Hej alla trash:are,
    ganska fin himmel idag på Västkusten......
    Ulfsas; en stor fördel med att vara pilot är att man tar sig närmare solen. Som passagerare tröttnar jag aldrig på den känslan.....starta, lyfta ta sig igenom molnen och yeees here comes the light!

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 08:17:23 följande:
    Idag är det den internationella mansdagen och detta är var vår fokus bör vara;

Äntligen som Gert Fylking skulle säga!

Vad skall du göra för att uppmärksamma mig?
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell