• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-19 16:27:18 följande:
    Du är gammal PM men ja håller med dej.

Jag var helt övertygad om att du skulle skriva en sådan kommentar. Du är så förutsägbar. För att inte vara lika förutsägbar tänker jag inte säga vad du borde få .

Haha och "ja" istället för "jag" är minst lika irriterande.  Grrr 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 16:37:20 följande:

Jag var helt övertygad om att du skulle skriva en sådan kommentar. Du är så förutsägbar. För att inte vara lika förutsägbar tänker jag inte säga vad du borde få .

Haha och "ja" istället för "jag" är minst lika irriterande.  Grrr 
    Genomskådad.
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 16:21:04 följande:
    Är det någon mer än jag som stör sig på användning av dej/mej/sej istället för dig/mig/sig även om de numera är godkända. Eller är jag bara gammal ?
    Jag som är DANSK, får jag göra som jag vill, PM ???

Som din trogne vapendragare vill jag inte riskera reta upp dig i onödan...... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-19 18:12:07 följande:
    Jag som är DANSK, får jag göra som jag vill, PM ???

Som din trogne vapendragare vill jag inte riskera reta upp dig i onödan...... 

Haha ja det är en acceptabel ursäkt. Fast du har ju en rätt så korrekt svenska. Det är bara din användning av fet och kursiv stil som är lite speciell. Men det är ok, det är ju ditt signum liksom.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 18:32:15 följande:

Haha ja det är en acceptabel ursäkt. Fast du har ju en rätt så korrekt svenska. Det är bara din användning av fet och kursiv stil som är lite speciell. Men det är ok, det är ju ditt signum liksom.
    Det var synnerligen gott å höra min vän, så om nån jävel får för sig att gnälla på mig, eller min stavning, eller min fetmärkning, eller min kursivering, så kommer jag hänvisa till dig, PM, att du har granskat och godkänt min grafiska design.

Tack, PM, jag visste att du är en kompis att lita på.Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-19 18:42:05 följande:
    Det var synnerligen gott å höra min vän, så om nån jävel får för sig att gnälla på mig, eller min stavning, eller min fetmärkning, eller min kursivering, så kommer jag hänvisa till dig, PM, att du har granskat och godkänt min grafiska design.

Tack, PM, jag visste att du är en kompis att lita på.Glad

Att vara dansk är en ursäkt för det mesta. Fungerar alltid. "Ja han är ju dansk" så rycker de flesta på axlarna lite förlåtande.

Din grafiska design är för jävlig, men den är iaf din egen.   
  • Nice Girl Wrong Place

Jag har vin!
    Jag förtjänar vin!
    Skål 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Ermenegildo

Man KAN säga "han är större än mig". Det finns inget tyst "är" efter mig i exemplet. Just saying.

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu