• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-19 02:17:41 följande:
    Varför är jag vaken nu???
    Har verkligen inte tid och ro med att ligga och glo i taket. Spank me please v

Kan jag väl . Kan erbjuda en PM special insomnia behandling. Somna öm och utmattad . även om jag iof är bättre på att väcka.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 08:17:23 följande:
    Idag är det den internationella mansdagen och detta är var vår fokus bör vara;

Vilka fjantiga PK fokus. Bah då föredrar jag det fokus som "Steak and blowjob day" har. En avsugning och köttbit, kan det bli bättre? Skulle i så fall vara ett rejält analknull då.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 08:54:52 följande:

Hur vill du fira den internationella toalett/mandagen? 
    Wetsex låter som ett bra sätt att kombinera dessa högtider
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 09:06:28 följande:
    Wetsex låter som ett bra sätt att kombinera dessa högtider
    10 tummar upp!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-11-19 06:55:32 följande:
    God morgon. Själv har jag varit vaken sedan kl 0500. Hur kul är det på en ledig dag som gjord för en sovmorgon.
    Morrn, Ulf.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 08:54:52 följande:

Hur vill du fira den internationella toalett/mandagen? 

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 09:05:09 följande:
    Vilka fjantiga PK fokus. Bah då föredrar jag det fokus som "Steak and blowjob day" har. En avsugning och köttbit, kan det bli bättre? Skulle i så fall vara ett rejält analknull då.
    Är det inte en fantastisk uppfinning?
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place

Gud vilka mansgrisar ni är.
    Kött, avsugningar och vapen.

Jag vill sitta i en rosa fåtölj med benen brett särade, mina hål blottade för en villig manlig tunga, medan jag får manikyr. Och pedikyr. Och matas med geléhallon.  

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Och detta vill jag ha på den internationella mansdagen.

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-19 09:11:41 följande:
    Är det inte en fantastisk uppfinning?
    Blowjobs eller dagen? 14 mars är det btw.

Varje dag bode vara blowjob dag. Finns det något bättre sätt att visa sin man lite uppskattning på  än att ge honom en avsugning och svälja? Eler att visa kvinnan sin uppskattning genom att låta henne få äran att få ett rejält munsprut. Tänk så många fler lyckliga äktenskap det fanns om fler förstod detta.