• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 09:15:47 följande:
    Gud vilka mansgrisar ni är.
    Kött, avsugningar och vapen.

Jag vill sitta i en rosa fåtölj med benen brett särade, mina hål blottade för en villig manlig tunga, medan jag får manikyr. Och pedikyr. Och matas med geléhallon.  
    Damn! Det är ju en genial behandling. Den som startar en sån salong kommer kunna sälja ett årskort till mig på studs. Fast jag vill ha champagne också.
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 09:52:51 följande:
    Du menar att du får en manikyr, pedikyr och geléhallon?

haha nej tanken är att det är kvinnan i fråga som får det -:).
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • ulfsas

Tja, mansdagen, undrar var den kvinnan är som skall förgylla min dag?

Kan ju locka med ett geléhallon på ett snöre från gatan och in i mitt husSolig 

Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-19 09:58:01 följande:
    Damn! Det är ju en genial behandling. Den som startar en sån salong kommer kunna sälja ett årskort till mig på studs. Fast jag vill ha champagne också.
    Ja och låt oss båda hålla med om att det ska vara en manlig tunga.
    Detta är för vår njutning.
    Önskar männen en kvinnlig tunga mellan våra ben så tycker jag att vi i jämställdhetens namn har rätt att önska manliga läppar om mannens kuk på mansdagen. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 09:58:49 följande:

haha nej tanken är att det är kvinnan i fråga som får det -:).
    Då har du förstört min fantasi .

Män asså... 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    ulfsas skrev 2012-11-19 09:59:48 följande:
    Tja, mansdagen, undrar var den kvinnan är som skall förgylla min dag?
    Man ju locka med ett geléhallon på ett snöre från gatan och in i mitt husSolig 
    Haha, jag är ju på krypavstånd. Bjuder du på skumpa också?
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-11-19 09:28:45 följande:
    det där är bildbloggen för Birger

tits-ass-stockings.tumblr.com/archive
    Lite för mycket tuttar...

Däremot såg jag en bild som NG garanterat skulle tycka om: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mcpl3eEcoS1rgs9rlo1_500.jpg#

Tapeter, täcke, denna tjejen har verkligen fixat ett estetiskt tilltalande sovrum.
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-11-19 09:58:01 följande:
    Sex-pistol antagligen Skrattande
    Måste vara det Maria menar, inte för att jag begriper ett skit vad hon pratar om !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ulfsas
    Agridulce skrev 2012-11-19 10:04:13 följande:
    Haha, jag är ju på krypavstånd. Bjuder du på skumpa också?
    Har bara Prosecco i kylenSkål
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)