• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 09:15:47 följande:
    Gud vilka mansgrisar ni är.
    Kött, avsugningar och vapen.

Jag vill sitta i en rosa fåtölj med benen brett särade, mina hål blottade för en villig manlig tunga, medan jag får manikyr. Och pedikyr. Och matas med geléhallon.  
    Det där är snarare en kvinnodag...
    ja ser också en hjärtformad säng med röd sammetsöverkast en chokladask och en pudel....
    det enda som fattas är en klassik låt i bakgrunden "it´s raining men..."
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-19 09:21:13 följande:
    Det där är snarare en kvinnodag...
    ja ser också en hjärtformad säng med röd sammetsöverkast en chokladask och en pudel....
    det enda som fattas är en klassik låt i bakgrunden "it´s raining men..."
    Haha en pudel

"It's raining men" känns annars som en bra låt på mansdagen. Erhm. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan

Jag vill sitta i en rosa fåtölj med benen brett särade, mina hål blottade för en villig manlig tunga, medan jag får manikyr. Och pedikyr. Och matas med geléhallon.  

Jag fick en väldigt massa snuskiga bilder i mitt huvud. Fast jag har bytt ut den manliga tungan mot en kvinnlig. Tre nakna kvinnor som servar. Hmm kan ju vara besvärligt att hålla händer och fötter stilla men det går säkert att hitta lämpliga lösningar på det problemet.

Vore ju en trevlig skönhetsbehandling (och att se på) att ge någon man tycker om. Se så flickor, tack för varmhållningen, nu kan ni gå. Jag tar över nu . Hmm en bra affärsidé för skönhetssalong kanske.

Tack så j-a mycket för den tanken NG. Hur skall jag nu fokusera på arbetet? Grrr

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh

Vapen ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 09:35:19 följande:

Jag fick en väldigt massa snuskiga bilder i mitt huvud. Fast jag har bytt ut den manliga tungan mot en kvinnlig. Tre nakna kvinnor som servar. Hmm kan ju vara besvärligt att hålla händer och fötter stilla men det går säkert att hitta lämpliga lösningar på det problemet.

Vore ju en trevlig skönhetsbehandling (och att se på) att ge någon man tycker om. Se så flickor, tack för varmhållningen, nu kan ni gå. Jag tar över nu . Hmm en bra affärsidé för skönhetssalong kanske.

Tack så j-a mycket för den tanken NG. Hur skall jag nu fokusera på arbetet? Grrr

Du menar att du får en manikyr, pedikyr och geléhallon?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-19 09:40:20 följande:
    Vapen ???
    Pang pang?
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 09:02:11 följande:
    Kan jag väl . Kan erbjuda en PM special insomnia behandling. Somna öm och utmattad . även om jag iof är bättre på att väcka.
    Det är fint att du känner till dina styrkor och svagheter.
    Jag vill sovaaaaaaaaaa...... ZZZZZZZZZZZZ 
    Naughty by nature
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2012-11-19 09:40:20 följande:
    Vapen ???
    Sex-pistol antagligen Skrattande
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)