• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 21:11:03 följande:
    Snart måste du gå och lägga dig Agri.
    Baby  Mycket bra skrivet! 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 18:50:10 följande:

Att vara dansk är en ursäkt för det mesta. Fungerar alltid. "Ja han är ju dansk" så rycker de flesta på axlarna lite förlåtande.

Din grafiska design är för jävlig, men den är iaf din egen.   
    Ja.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-11-19 21:24:31 följande:
    Baby  Mycket bra skrivet! 
    Tack Nalle!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 21:29:34 följande:
    Tack Nalle!
    Hoppas bara att Agri inte blir ilsken. Gråter   Hon kanske vill sitta uppe lika länge som igår.
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-19 21:35:09 följande:
    Hejsan sockerbitar! :) 
    Hej Glad
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-19 21:36:15 följande:
    Hej Glad
    *nyper på rumpan*

Hur är det med alla mina gullungar? 
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-11-19 21:32:46 följande:
    Hoppas bara att Agri inte blir ilsken. Gråter   Hon kanske vill sitta uppe lika länge som igår.
    Jag är inte rädd för Agri {#emotions_dlg.djavulsk}.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-19 21:35:09 följande:
    Hejsan sockerbitar! :) 
    Hej babycake!
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 21:40:43 följande:
    Hej babycake!
    "babycake" <--- KUL! Jag kallas faktiskt för "babycake" utav flera! :> 

Inte för att jag påminner mycket om en baby, lr en kaka.. kinderna kanske.. men ändå! Kul.. Du får kalla mig Babycake.. är inte så mycket för smeknamn.. "Kakaa" lr Marny går bra..

Kakaa har jag för övrigt blivit kallad sedan jag var 3 år..

och nu blev jag för uppslukad.. förlåt. :(