• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 13:02:41 följande:
    Sportbaren ca kl 1 på natten. Jag skulle på toa och pissa, det var trångt. Hon gick nära, la handen på min vänstra stjärthalva och viskade i mitt högra öra: -Jag vill ha dig.
    Hur ska jag tolka det? Hon var ju max 25 år. Försökte hon stjäla min plånbok? Den låg i min högra ficka och fickan var stängd/knäppt och svår att stjäla.
    Jag kan ta en bild om du vill se.
    Ta en bild, gärna när byxorna är på..Oskyldig

Max 25.. sportbaren.. det låter som något jag faktiskt skulle kunna göra.. Men jag har inte varit ute så det var nog inte jag. 

men du skall tolka det som att hon ville få något i "snippan" lr i anaalehn. 
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-20 13:04:25 följande:
    Ta en bild, gärna när byxorna är på..Oskyldig

Max 25.. sportbaren.. det låter som något jag faktiskt skulle kunna göra.. Men jag har inte varit ute så det var nog inte jag. 

men du skall tolka det som att hon ville få något i "snippan" lr i anaalehn. 
    Hahaha. Och jag som bara ville pissa. Synd för henne.Drömmer
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 13:09:32 följande:
    Hahaha. Och jag som bara ville pissa. Synd för henne.Drömmer
    Lr synd om dig som kunde ha missat en förnämlig snippa/röv, det vet vi ju inte? ;)
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-20 13:11:43 följande:
    Lr synd om dig som kunde ha missat en förnämlig snippa/röv, det vet vi ju inte? ;)
    Jag kanske ändå fick snippa/röv? Cool
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 13:19:14 följande:
    Jag kanske ändå fick snippa/röv? Cool
    Ohh you dirty old man! 

Jag hoppas att du fick det, sånt förtjänar alla..
    Jag själv sitter och skall försöka skriva ett cv. -.- men det är ju enkelt när man har noll koll egentligen på vad man vill göra lr vad som är ens up and downs osv.. Det är apsvårt. :(
  • lille Birger
    MrC skrev 2012-11-20 12:56:31 följande:
    En ganska ung tjej tog mig på rumpan i lördags. Hur ska jag tolka det?

Hon behövde lite sånt här i ansiktet.

• Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-20 13:27:39 följande:

Hon behövde lite sånt här i ansiktet.

Skulle du spraya sånt på mig om jag grabbade tag om ditt arsle och sa att jag ville ha dig?! :(
  • Kakaa

Fan, det är farligt och vara ung och kåt i närheten utav Birger. :(

• Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-20 13:22:58 följande:
    Ohh you dirty old man! 

Jag hoppas att du fick det, sånt förtjänar alla..
    Jag själv sitter och skall försöka skriva ett cv. -.- men det är ju enkelt när man har noll koll egentligen på vad man vill göra lr vad som är ens up and downs osv.. Det är apsvårt. :(
    Som moraliskt o-stöd så kan jag berätta att jag sitter och har ångest över ett jobb jag fegar ur att söka. Tappar allt självförtroende när jag skriver CV. Känner att jag inte kan ett skit och aldrig kommer få ett jobb mer i hela mitt liv.  Blä!
    Naughty by nature
  • Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-20 13:35:26 följande:
    Som moraliskt o-stöd så kan jag berätta att jag sitter och har ångest över ett jobb jag fegar ur att söka. Tappar allt självförtroende när jag skriver CV. Känner att jag inte kan ett skit och aldrig kommer få ett jobb mer i hela mitt liv.  Blä!
    Precis så känner jag! Ibland önskar jag att jag kunde leva på min hobby-möbel-resturering.. men det är svårt. :(