• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa

Känslan Kakaa fick när hon insåg att hon får tårgas om hon klämmer Birger på rumpen.
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-20 13:28:46 följande:
    Skulle du spraya sånt på mig om jag grabbade tag om ditt arsle och sa att jag ville ha dig?! :(
    Jag hade inte sprayat det på dig om du ville ge mig, eller nallen, en gosig kram (Nalle), eller om du tog min hand och lade på din rumpa.
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-20 13:57:22 följande:
    Jag hade inte sprayat det på dig om du ville ge mig, eller nallen, en gosig kram (Nalle), eller om du tog min hand och lade på din rumpa.
    jahaa, då går det bra? men inte om jag grabbade tag om din röv? :O 

• Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-20 13:36:30 följande:
    Precis så känner jag! Ibland önskar jag att jag kunde leva på min hobby-möbel-resturering.. men det är svårt. :( 
    Jag skulle ha svårt att kunna leva på någon hobby. Har alldeles för dålig självdisciplin för det. Enklare när någon annan betalar mig för att jag ska bitcha och jaga folk.
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-20 13:59:48 följande:
    jahaa, då går det bra? men inte om jag grabbade tag om din röv? :O 

Precis! Kyss    Nallen känner likadant.
  • Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-20 14:07:21 följande:
    Jag skulle ha svårt att kunna leva på någon hobby. Har alldeles för dålig självdisciplin för det. Enklare när någon annan betalar mig för att jag ska bitcha och jaga folk.
    Jag älskar att fixa gamla möbler osv, men sedan så gillar jag även att arbeta för folk, som när jag var konditor, det var kul, och bra tider (enl mig)  Trivdes väldigt bra. 

hahaha.. då undrar jag nu vad du jobbar med om du får bitcha dig? ;D  
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-20 14:14:08 följande:
    Precis! Kyss    Nallen känner likadant.
    Oh.. okej då. :( Skall försöka tygla mina små händer. 
  • Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-20 14:19:37 följande:
    Jag älskar att fixa gamla möbler osv, men sedan så gillar jag även att arbeta för folk, som när jag var konditor, det var kul, och bra tider (enl mig)  Trivdes väldigt bra. 

hahaha.. då undrar jag nu vad du jobbar med om du får bitcha dig? ;D  

Vill inte outa mig för mycket på nätet. Men chef av något slag iaf.....
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-20 14:26:34 följande:

Vill inte outa mig för mycket på nätet. Men chef av något slag iaf.....
    Heter du egentligen Annika Katarina Bolin Falkengren ???

Å har typ 8,6 miljoner i årslön. Plus lika mycket till i bonus. Även om investeringarna har backat med 73 % 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.