• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa

apropå jul, jag julbakade i förrgår.. (Jag är ju så extremsnäll) Jag bakade Vinter-mums, som moccarutor fast jag grovhackade en Marabou mintcrisp 200g och hade i. denna blev mycket uppskattad på lägenhetsvisningen jag och gubben hade.. tio st åt dem upp! :D 

jag dekorerade den med socker-snöflingor och kokos.

Om jag någonsin skall gifta mig så blir det nog denna kaka jag använder till bröllopstårta.  

• lille Birger
    MrC skrev 2012-11-20 01:49:52 följande:
    Känns som att det är för lite Trash här ...

There you go.

• Kakaa

Oh, that was just naasty! :( 

Birger, kan inte du ge mig en fin herr-rumpa som jag kan få titta på? En FIN.  

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-20 11:03:57 följande:

Javisst:

• Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-20 11:11:37 följande:
    Javisst:

Den var väl okej, lite mindre .. lite mera fotbollsrumpa vill jag ha. :D Tänk på att jag har småå händer. :( 
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-20 11:12:40 följande:
    Den var väl okej, lite mindre .. lite mera fotbollsrumpa vill jag ha. :D Tänk på att jag har småå händer. :( 
    Nate Marquardt i så fall. Men om man google söker på honom är det tyvärr nästan bara bilder framifrån där han står och flexar sina biceps.
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-20 11:28:21 följande:
    Nate Marquardt i så fall. Men om man google söker på honom är det tyvärr nästan bara bilder framifrån där han står och flexar sina biceps.
    aww, så synd :(
  • MrC
    lille Birger skrev 2012-11-20 11:03:04 följande:

There you go.

Njae.
    Kakaa skrev 2012-11-20 11:03:57 följande:

En ganska ung tjej tog mig på rumpan i lördags. Hur ska jag tolka det?

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 12:56:31 följande:
    Njae.
    En ganska ung tjej tog mig på rumpan i lördags. Hur ska jag tolka det?

Vart var det någonstans?! Det var inte jag va?! :O
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-20 12:59:00 följande:
    Vart var det någonstans?! Det var inte jag va?! :O
    Sportbaren ca kl 1 på natten. Jag skulle på toa och pissa, det var trångt. Hon gick nära, la handen på min vänstra stjärthalva och viskade i mitt högra öra: -Jag vill ha dig.
    Hur ska jag tolka det? Hon var ju max 25 år. Försökte hon stjäla min plånbok? Den låg i min högra ficka och fickan var stängd/knäppt och svår att stjäla.
    Jag kan ta en bild om du vill se.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!