• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 08:28:49 följande:
    Jag dricker inte kaffe.
    Du får tvinga i dig möget, Maria, kaffe hör morgonen till. Så är det bara.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand

Hej o god morgon alla fina!

har en liten sjuk dotter idag, har druckit kaffe
    och förvandlat min säng till gruvan...haha, jobbar med laptopen i sängen. det är helt ok

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-20 08:31:52 följande:
    Du får tvinga i dig möget, Maria, kaffe hör morgonen till. Så är det bara.
    Nej.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-11-20 08:32:36 följande:
    Hej o god morgon alla fina!

har en liten sjuk dotter idag, har druckit kaffe
    och förvandlat min säng till gruvan...haha, jobbar med laptopen i sängen. det är helt ok
    Ajdå, hoppas den lille kryar på sig under dagenfever.gif

....å go mörra.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa

AMEHN VAFAHN?! 

*vevar och viftar med händerna* Nog för att jag är kort och svår att upptäcka, men tamigfan inte så svår?! :(  

• Kakaa

:<  Bara för det skall jag ta en snus och sitta och lipa åt varje nytt inlägg ni gör!

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-20 08:36:43 följande:
    AMEHN VAFAHN?! 

*vevar och viftar med händerna* Nog för att jag är kort och svår att upptäcka, men tamigfan inte så svår?! :(  
    Jag har ingen kärlek att ge. Behöver den själv för min egen överlevnad just nu.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 08:38:43 följande:
    Jag har ingen kärlek att ge. Behöver den själv för min egen överlevnad just nu.

Amen.. ohh.. det stod "Love"! *tar åt sig.. I lövar u 2! 

*nöjd* 
  • Kakaa

Nu kan jag ta kaffe och se cool ut i min värsta retro-stickade tröjan.. Jag ser ut som en liten flicka från 60-talet!