• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa

Vad kan man köpa för julklapp till gubben? 

Vet att han vill ha tjockare tröjor dock inte hoodies.. men dem jag tipsar om tycker han ser gubbiga ut. -.-  och dem han kollar på ser ut som något en 14 åring har på sig.

Jag funderade på (han är spelnörd) att köpa en x-box, jag hatar den konsollen men han gillar, och tre spel till det.
    det är något vi båda kan använda och lajja runt med då både han och jag är spelnördar.

men sedan är jag totalt blank i huvudet.. jag vill ge honom något så han verkligen vet att det är honom jag tänkt på. :(  

• ulfsas
    Kakaa skrev 2012-11-21 10:04:00 följande:
    Vad kan man köpa för julklapp till gubben? 

Vet att han vill ha tjockare tröjor dock inte hoodies.. men dem jag tipsar om tycker han ser gubbiga ut. -.-  och dem han kollar på ser ut som något en 14 åring har på sig.

Jag funderade på (han är spelnörd) att köpa en x-box, jag hatar den konsollen men han gillar, och tre spel till det.
    det är något vi båda kan använda och lajja runt med då både han och jag är spelnördar.

men sedan är jag totalt blank i huvudet.. jag vill ge honom något så han verkligen vet att det är honom jag tänkt på. :(  
    Du skulle kunna köpa en kockkniv av ett finare märke. Det finns ju i olika storlekar och till olika priser. Det är en rätt manlig present som är praktisk i hemmet för er båda i hela ert liv.

Ps, fyllde själv i lördags och dottern hade även hon köpt en fin mindre kniv.....bra som komplement till de 27!!!!! som jag redan har. Otroligt. Olika i kvalitet och stil men en 28onde kanske inte jag behövde, egentligen.
    Hon var glad så jag var glad.
    Hon hade förresten en buspresent också till mig som första present i form av en av mina redan lästa böcker. Hon skrattade när jag såg ut som ett frågetecken i fejsetFörvånad
    Kul med barn. Ds
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Kakaa
    ulfsas skrev 2012-11-21 10:14:11 följande:
    Du skulle kunna köpa en kockkniv av ett finare märke. Det finns ju i olika storlekar och till olika priser. Det är en rätt manlig present som är praktisk i hemmet för er båda i hela ert liv.

Ps, fyllde själv i lördags och dottern hade även hon köpt en fin mindre kniv.....bra som komplement till de 27!!!!! som jag redan har. Otroligt. Olika i kvalitet och stil men en 28onde kanske inte jag behövde, egentligen.
    Hon var glad så jag var glad.
    Hon hade förresten en buspresent också till mig som första present i form av en av mina redan lästa böcker. Hon skrattade när jag såg ut som ett frågetecken i fejsetFörvånad
    Kul med barn. Ds
    Köper jag finare kock-knivar så gör jag det för min skull, min gubbe lagar inte mat.. (För att jag har bestämt det) Köket är mitt revir och den person som entrar det och rör bland min struktur och min ordning får en redig utskällning. :( 

Sedan kan gubben inte laga mat, det smakar äckligt. :( Skall inte vara otacksam men han rör om bland min ordning!

Så kock-kniv passar till mig så jag vill gärna ha global knivsettet om ni skulle vilja ge mig! Oskyldig notera detta nu! 

Men tack för tips! *kram* 
  • Kakaa

Sedan så är min gubbe inte så manlig. :( Jag är den mer manliga.. (ordning och reda, planeraren, stränga, händiga) Han är den som vill plantera blommor och klaga på att hans t-shirts är malätna.. 

jag bara väntar på att han skall prova mitt smink. *skratt* 

• Kakaa

Oh, kan inte lyssna på frank sinatra utan att bli vin och myspys-sugen.

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-21 09:15:17 följande:
    God morgon!

Anton: jag säger det igen, du är alldeles för burdus för mig. Vik hädan ofrälse!!!
    Ledsen, Yoyna, det går inte, jag gillar ju dig. Mycket. Du får stå ut. Du vänjer dig. Jag kan inte släppa dig. 

Se det som en förmån. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-21 10:04:00 följande:

Vad kan man köpa för julklapp till gubben

Björn Borg kalsonger, går hem i alla lägen. Tror jag. Otroligt jävla sköna i alle fall.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-21 10:20:35 följande:
    Sedan så är min gubbe inte så manlig. :( Jag är den mer manliga.. (ordning och reda, planeraren, stränga, händiga) Han är den som vill plantera blommor och klaga på att hans t-shirts är malätna.. 

jag bara väntar på att han skall prova mitt smink. *skratt* 

Är "ordning och reda" typiskt manligt. oops.

Jag har flera omanliga drag:

- Jag tycker dte är skönt att vara passagerare och låta kvinnan köra (även när det inte är efter en fest)
    - Är väldigt ointresserad av sport. Av någon anledning har jag alltid råkat ut för väldigt sportintresserade kvinnor. Har alltid varit jag som suckat när det är OS/friidrottsgala  etc
    - Jag tycker inte att tvätta bilen är bästa lördagsnöjet eller för den delen att tvätta bilen överhuvudtaget är så viktigt.
    - Överlåter gärna betala räkningar för jag glömmer altid betala i tid etc.
    - Är inte speciellt intresserad av kläder/mode men är  ett märkesbög, för att kvalitet märks när man bär det. Skulle hellre dö än att handla på Dressman.  (bla pga deras reklam)
    - Bakar/lagar mat hellre än snickrar 
    - Ibland smörjer jag in mina händer med handkräm    
    Is sex dirty? Only if it's done right