• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 11:00:39 följande:

Är "ordning och reda" typiskt manligt. oops.

Jag har flera omanliga drag:

- Jag tycker dte är skönt att vara passagerare och låta kvinnan köra (även när det inte är efter en fest)
    - Är väldigt ointresserad av sport. Av någon anledning har jag alltid råkat ut för väldigt sportintresserade kvinnor. Har alltid varit jag som suckat när det är OS/friidrottsgala  etc
    - Jag tycker inte att tvätta bilen är bästa lördagsnöjet eller för den delen att tvätta bilen överhuvudtaget är så viktigt.
    - Överlåter gärna betala räkningar för jag glömmer altid betala i tid etc.
    - Är inte speciellt intresserad av kläder/mode men är  ett märkesbög, för att kvalitet märks när man bär det. Skulle hellre dö än att handla på Dressman.  (bla pga deras reklam)
    - Bakar/lagar mat hellre än snickrar 

- Ibland smörjer jag in mina händer med handkräm    
    Lite bögkänsla där, PM, får jag föreslå att du växlar över till Arméns vapenfett nr 101. Du kommer inte ångra dig...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Ledsen Anton, men jag tror inte på dig. Fast det är ok ändå, du får självklart hjälpa nig att sätta på snökedjorna ändå

• Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 10:52:06 följande:
    Björn Borg kalsonger, går hem i alla lägen. Tror jag. Otroligt jävla sköna i alle fall.
    Fått kolla upp det. :9
  • Kakaa

- Jag tycker dte är skönt att vara passagerare och låta kvinnan köra (även när det inte är efter en fest)
    - Är väldigt ointresserad av sport. Av någon anledning har jag alltid råkat ut för väldigt sportintresserade kvinnor. Har alltid varit jag som suckat när det är OS/friidrottsgala  etc
    - Jag tycker inte att tvätta bilen är bästa lördagsnöjet eller för den delen att tvätta bilen överhuvudtaget är så viktigt.
    - Är inte speciellt intresserad av kläder/mode men är  ett märkesbög, för att kvalitet märks när man bär det. Skulle hellre dö än att handla på Dressman.  (bla pga deras reklam)
    hahaha  Jag är "manligare" än diig! :>> haha nej men.. 

Jag tycker min gubbe inte beter sig som en snoppägare.. han är brudig! >.< Men sedan är ju jag även uppvuxen ute i skogen med min pappa som jobbar med grov smide och har alltid varit jävlar anamma och butch.. och jag har aldrig varit någon liten "prinsessa" utan jag har varit med honom där det mest feminina han gjorde var att trimma skägget. :D  
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-21 11:08:32 följande:
    Ledsen Anton, men jag tror inte på dig. Fast det är ok ändå, du får självklart hjälpa nig att sätta på snökedjorna ändå
    Det är faktiskt ganska enkelt att montera snökedjor, det fixar du själv, Yoyna, lite ståltråd så är det hur lätt som helst. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Men Anton!!! Jag förstör ju naglarna då!!!!

Jag är kvinna. Jag behöver hjälp med sånt där!

• Ermenegildo

Håller i stora drag med. Fast det är alltid jag som kör och fickparkerar (och använder INTE helautomatisk park assist). Handkräm borde jag använda så här års men glömmer.

Jag kan lägga till listan att jag ogärna dricket mycket öl. En öl till maten är supergott men ska man sällskapsdricka blir det skumpa, drinkar eller möjligen vin.  
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-21 11:11:50 följande:
    hahaha  Jag är "manligare" än diig! :>> haha nej men.. 

Jag tycker min gubbe inte beter sig som en snoppägare.. han är brudig! >.< Men sedan är ju jag även uppvuxen ute i skogen med min pappa som jobbar med grov smide och har alltid varit jävlar anamma och butch.. och jag har aldrig varit någon liten "prinsessa" utan jag har varit med honom där det mest feminina han gjorde var att trimma skägget. :D  

Du snusar också va?

Sen är jag överdrivet macho i andra frågor. Avskyr obeslutsamhet, velighet och brist på handling. Avskyr omständiga människor (allts blir riktigt riktigt irriterad och måste bara peka med hela handen då). Ogillar överdrivet känslosamma män som skall visa känslor och gråta. Inte för att det är fel i sig att kunna att visa känslor, tvärtom, men att hålla på att böla för skitbagateller i tid och otid, nej (däremot kan jag bli lite sentimental ibland tex när jag hör en känslosam tolkning av en låt och få en tår i ögonvrån men dör hellre än visar det).

Jag tycker att kavellerichock med dragna sablar är ett utmärkt sätt att skingra demonstranter.  En Stealthbomber är den ultimata konfliktlösningen (drones och kryssningsmissiler är lite omanligt). Entebbe räden eller när Reagan bombade Tripoli är utmärkta exempel på hur riktiga män svarar på terroristhandlingar.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 11:56:18 följande:

Jag tycker att kavellerichock med dragna sablar är ett utmärkt sätt att skingra demonstranter.  En Stealthbomber är den ultimata konfliktlösningen (drones och kryssningsmissiler är lite omanligt). Entebbe räden eller när Reagan bombade Tripoli är utmärkta exempel på hur riktiga män svarar på terroristhandlingar.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.