• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 12:37:20 följande:
    Funkar det med mellanmjölk och O´boy ???

Nej! Skall man dricka varm choklad så gör man den på kakao (eller drickchoklad).
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 12:35:43 följande:
    Manuellt?
    Markera länken och sen anv "infoga/redigera länk" därefter lägga in länken !!!

Om du fattar min ryska här......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 12:40:49 följande:
    Markera länken och sen anv "infoga/redigera länk" därefter lägga in länken !!!

Om du fattar min ryska här......
    Fast alltså jag brukar bara kopiera den från adressfältet och klistra in den?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-21 12:37:54 följande:
    bara du inte blandar in äckel minttu i det.
    Du kan ge dig fan på att det 100 % straight som gäller här......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 12:42:01 följande:
    Du kan ge dig fan på att det 100 % straight som gäller här......
    straight.. *fnissar och tänker på snusk*
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 12:41:48 följande:
    Fast alltså jag brukar bara kopiera den från adressfältet och klistra in den?
    Jojo, men förut slapp, iaf jag, att behöva klistra in den i "infoga/redigera länk" det funkade ändå, liksom, det gör det inte längre, utan jag måste ta omvägen. Så att säga....
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 12:37:20 följande:
    Funkar det med mellanmjölk och O´boy ???
    Om inte så är Nallen och jag inte så manliga då. Obestämd
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 12:40:49 följande:

Nej! Skall man dricka varm choklad så gör man den på kakao (eller drickchoklad).
    Men jag som inte dricker etanol alls, PM, vad fan skall jag dricka. Du kan inte mena att jag skall hålla mig till Ramlösa citron här !!!
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 12:32:57 följande:
    Glömde att skriva att jag är oerhört känslig för vad folk dricker för drinkar. Det speglar direkt ens personlighet. Cosmopolitans är inte ok (som man).

ok att dricka som man: 

- Öl
    - Whisky (Single Malt helst och GIVETVIS utan is)
    - Drinkar: Dry martini, Manhattan, Old fashioned, Daiquiry, White Lady, Black Russian, Caipirinha, Mojito, Long Island Iced Tea, Bloody Mary, Margharita (är en unisex drink; fast kräver att det är en klassisk Margharita utan massa annat krafs i och absolut inga paraplyer). Säkert missat en del.
    - Champage är aldrig fel  (förutom rosé champagne som bara har ett användningsområde och det är även det tveksamt; i sängen)

Nu tänker jag altså främst som sällskapsdryck. 

Nallen och jag har inte testat något av det där.

Vi dricker mest saft när vi kommer hem från skolan. Nallens favoritsmak är päron. Glad
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-21 12:45:06 följande:
    Om inte så är Nallen och jag inte så manliga då. Obestämd
    *goskrama på Nallen och Birger*