• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-21 12:04:45 följande:
    Jo, jag snusar.. och dricker öl.. han dricker inte ens kaffe och dricker bara cosmopolitans.. plus att han älskar serien sex and the city. :P (Han skrattar åt det) han beundrar inte kläder osv.

Glömde att skriva att jag är oerhört känslig för vad folk dricker för drinkar. Det speglar direkt ens personlighet. Cosmopolitans är inte ok (som man).

ok att dricka som man: 

- Öl
    - Whisky (Single Malt helst och GIVETVIS utan is)
    - Drinkar: Dry martini, Manhattan, Old fashioned, Daiquiry, White Lady, Black Russian, Caipirinha, Mojito, Long Island Iced Tea, Bloody Mary, Margharita (är en unisex drink; fast kräver att det är en klassisk Margharita utan massa annat krafs i och absolut inga paraplyer). Säkert missat en del.
    - Champage är aldrig fel  (förutom rosé champagne som bara har ett användningsområde och det är även det tveksamt; i sängen)

Nu tänker jag altså främst som sällskapsdryck. 

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 12:24:03 följande:
    Asså jag gillar bara bilden.

Jag med iof.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 12:32:57 följande:
    Glömde att skriva att jag är oerhört känslig för vad folk dricker för drinkar. Det speglar direkt ens personlighet. Cosmopolitans är inte ok (som man).

ok att dricka som man: 

- Öl
    - Drinkar: Dry martini, Manhattan, Old fashioned, Daiquiry, White Lady, Black Russian, Caipirinha, Mojito, Long Island Iced Tea, Bloody Mary, Margharita (är en unisex drink; fast kräver att det är en klassisk Margharita utan massa annat krafs i och absolut inga paraplyer). Säkert missat en del.
    - Champage är aldrig fel  (förutom rosé champagne som bara har ett användningsområde och det är även det tveksamt; i sängen)

ROM!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 12:31:11 följande:
    Är det bara jag som har problem med länkar?
    Nä, du måste tydligen lägga in länken manuellt för att den skall funka som just en länk. Ungefär.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 12:34:28 följande:
    Nä, du måste tydligen lägga in länken manuellt för att den skall funka som just en länk. Ungefär.
    Manuellt?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa

ok att dricka som man: 

- Öl

Jag dricker öl, jäger/redbull och ibland vitt vin (Oftast när jag lagar mat)  och jag kan avnjuta whiskey.. men det är någon enstaka gång.

Min gubbe dricker jäger/redbull, cider lr cosmopolitan.. :D

Men det är bra att mina gubbe har dem feminina sidorna.. vi kompletterar varandra liksom ;D
    Aynrand skrev 2012-11-21 12:29:43 följande:
    den vad!??
    :D 

• Anton Chigurh

ok att dricka som man: 

- Öl

Funkar det med mellanmjölk och O´boy ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 12:37:20 följande:
    Funkar det med mellanmjölk och O´boy ???
    bara du inte blandar in äckel minttu i det.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-21 12:08:34 följande:
    1- du vet bäst haha
    2- Ge Anne Rice en chans för hon skiljer sig från mängden där, hon gränsar till fantasi och har en oerhört sensuell stil a la sydstat-USA....
    3- du vet bäst
    4- glidmedel till hans buttplug
    Ja helt klart. Lite annat stuk än "Twilight" vampyrer. Fast jag har tröttnat på Anne Rice och inet läst på många år nu. Men läste de väldigt intensivt ett tag (har väl 15 Anne Rice hemma). Häxböckerna är också rätt bra och en helt udda som jag gillar "The Mummy".
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 12:33:42 följande:
    ROM!

Självklart! Om det är mörk rom dvs.