PrimitivMan skrev 2012-11-21 11:56:18 följande:
Du snusar också va?
Sen är jag överdrivet macho i andra frågor. Avskyr obeslutsamhet, velighet och brist på handling. Avskyr omständiga människor (allts blir riktigt riktigt irriterad och måste bara peka med hela handen då). Ogillar överdrivet känslosamma män som skall visa känslor och gråta. Inte för att det är fel i sig att kunna att visa känslor, tvärtom, men att hålla på att böla för skitbagateller i tid och otid, nej (däremot kan jag bli lite sentimental ibland tex när jag hör en känslosam tolkning av en låt och få en tår i ögonvrån men dör hellre än visar det).
Jag tycker att kavellerichock med dragna sablar är ett utmärkt sätt att skingra demonstranter. En Stealthbomber är den ultimata konfliktlösningen (drones och kryssningsmissiler är lite omanligt). Entebbe räden eller när Reagan bombade Tripoli är utmärkta exempel på hur riktiga män svarar på terroristhandlingar.
Jo, jag snusar.. och dricker öl.. han dricker inte ens kaffe och dricker bara cosmopolitans.. plus att han älskar serien sex and the city. :P (Han skrattar åt det) han beundrar inte kläder osv.
Jag börjar skratta lite förläget när någon gråter lr blir känslosam.. jag skrattade på min farmors begravning.. och detta för att jag blir riktigt obekväm, inte för att det är kul.. utan jag skrattar när jag blir obekväm.
och när jag blir ledsen så kan det komma en ilsken blöt tår sedan blir jag apförbannad i fem sek och sedan blir jag någon beslutsam dåre. men jag tror jag fällde tårar och grät sist när jag var runt 15.
plus är det någon som svär i trafiken så är det jag.. -.- "Hyndor skall inte vara i trafiken! tokiga kärringjävel!" "Han kör som en kärring!" (Tror min far präglat mig för mycket!) och detta då jag inte har körkort utan sitter med i passagerarsätet. :P
Fan.. jag är ingen flicka.. :( Jag är min pappa.