• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan

Jag funderar på att skriva en bok, "Dirty talk på skånska" (dörrtii tååk pou skåunskau). Här kommer några användbara ord i väntan på det:

"Rövaknull" = Analsex

"Bunkaknull" = Gruppsex     

"Pisseknull" = Wetsex  

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-29 23:51:19 följande:
    Jag funderar på att skriva en bok, "Dirty talk på skånska" (dörrtii tååk pou skåunskau). Här kommer några användbara ord i väntan på det:

"Rövaknull" = Analsex

"Bunkaknull" = Gruppsex     

"Pisseknull" = Wetsex  
    En bra början, PM, en riktigt bra början...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Birger ska hjälpa sin farmor att flytta till sin nya lägenhet idag. Det är därför han är uppe så tidigt. Solig

• Kakaa

Jag och min far har nog en osund relation.. vi diskuterade analsex.. -.-

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-30 08:49:48 följande:
    Jag och min far har nog en osund relation.. vi diskuterade analsex.. -.-
    Haha...oh gud. Skulle hellre dra ut mina tånaglar.
    Vad sa ni? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-30 08:53:40 följande:
    Haha...oh gud. Skulle hellre dra ut mina tånaglar.
    Vad sa ni? 
    Nej min pappa sa att han inte var en "Bajsbökare" och jag sa att jag kunde uppskatta om jag blev bökad i röven.. 

Han sa "Du kan inte vara min dotter" och jag sa att jag förmodligen tillhör brevbäraren egentligen..

Fast min pappa sa att han hade bökat en ung dam i röven en gång.. men det blev en dålig erfarenhet.

Jag och pappa pratar om allt, helst vi middagsbordet, men igår var det över telefon. När jag var yngre så satt jag och funderade mycket på hur jag hade sett ut som en kille, och jag trodde snopplängden gick i arv så jag ville veta om jag skulle få en liten lr om jag skulle kunna bli värsta Don Juan.. så jag frågade min far. "Pappa, hur stor drule haru? "  "ehhh uhhh, va?"
    "Om jag vart kille, ungefär hur stor drule hade jag haft för mäter jag såhär så är det ganska stort! *visar finger-knepet*

"Jag mätte som ung, nu skjuter den ju bara vatten så jag bryr mig inte så mycket om den.. men.. 16cm.. och en halv!"

"Jag blir ingen Don Juan alltså..."  
  • Kakaa

Vi är mer kompisar än pappa-dotter.. Jag växte aldrig upp med honom :)