• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan

PMs måndagstips (appropå väderlaget):

Ät inte gul snö. Det är inte citronglass. Jag lovar.  

Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    och skrev 2012-12-03 14:42:20 följande:
    Jag gillar inte snö.
    Och, jag har nyss fått reda på att Nallen har levt i din troslåda under ett par veckors tid. Det var då han spionerade på dig som han bodde där.  Om du har hört märkliga ljud när du legat och vilat så har det alltså varit Nallen som suttit och knaprat på skorpor eller liknande.
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-12-03 15:15:00 följande:
    Och, jag har nyss fått reda på att Nallen har levt i din troslåda under ett par veckors tid. Det var då han spionerade på dig som han bodde där.  Om du har hört märkliga ljud när du legat och vilat så har det alltså varit Nallen som suttit och knaprat på skorpor eller liknande.

Har Nallen hört några märkliga ljud från Och då ?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • MrC

På tal om Nallen, har ni sett filmen Ted?

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • lille Birger
    MrC skrev 2012-12-03 15:36:35 följande:
    På tal om Nallen, har ni sett filmen Ted?
    Inte sett, men den verkar vara bra.

PrimitivMan skrev 2012-12-03 15:17:36 följande:

Har Nallen hört några märkliga ljud från Och då ?

Det vill han inte svara på. Han blir rosa om kinderna när jag ställer frågan. Nalle

• MrC
    lille Birger skrev 2012-12-03 15:43:58 följande:
    Inte sett, men den verkar vara bra.

Jo den var kul. Ladda ner den.
    www.youtube.com/results
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Agridulce
    och skrev 2012-12-03 14:42:20 följande:
    Jag gillar inte snö.
    Snö är ju toppmysigt. Bara att klä på sig ordentligt.
    Jag var tom ute och åkte spark igår. 
    Naughty by nature
  • Aynrand

Hej hej alla!

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell