• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand

hej alla, jag ä mätt

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-12-04 10:03:16 följande:
    hej alla, jag ä mätt
    På mig?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-04 10:07:57 följande:
    På mig?
    knappast
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-04 09:47:05 följande:
    Ian är lite småkul.
    Det är han och en sympatisk person det lilla jag sett. Han har humor och en skön självdistans. Jag har druckit sprit med honom en gång i tiden (inte som partimedlem eller sympatisör, tillfället hade dock med ND att göra). Borde väl ge mig lite cred bland SD:arna .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-12-04 10:10:39 följande:
    knappast
    Dito...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-04 10:17:28 följande:
    Det är han och en sympatisk person det lilla jag sett. Han har humor och en skön självdistans. Jag har druckit sprit med honom en gång i tiden (inte som partimedlem eller sympatisör, tillfället hade dock med ND att göra). Borde väl ge mig lite cred bland SD:arna .
    Haha ja det där förtjänar en ryggdunk från typ Åkesson PM.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-04 10:20:24 följande:
    Haha ja det där förtjänar en ryggdunk från typ Åkesson PM.
    Det tycker jag onekligen. De har ju tappat en del folk på sista tiden så jag kanske kan få en plats i partitoppen. Tar gärna emot en rikdagsledamotslön och kan bli Toastmaster på deras interna fester. Kan en del sånger som de säkert gillar:

Skrålar:

Die Fahne hoch! Die Reihen dicht geschlossen! SA marschiert Mit ruhig festem Schritt

En garanterad hit när järnrören åker fram!!!
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-12-04 10:32:22 följande:
    Det tycker jag onekligen. De har ju tappat en del folk på sista tiden så jag kanske kan få en plats i partitoppen. Tar gärna emot en rikdagsledamotslön och kan bli Toastmaster på deras interna fester. Kan en del sånger som de säkert gillar:

Skrålar:

Die Fahne hoch! Die Reihen dicht geschlossen! SA marschiert Mit ruhig festem Schritt

En garanterad hit när järnrören åker fram!!!
    Partynazin PM i farten ser jag.
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-12-04 11:18:44 följande:
    Partynazin PM i farten ser jag.
    När jag är på det humöret kör jag lite rap istället: