• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-12-03 16:42:00 följande:
    Tack!

nej nu går jag ut i kalla STH.....pray for my soul det är så kallt att jag skulle kunna dö
    Det är varmt mellan mina skinkor
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • straight arrow
    Agridulce skrev 2012-12-03 16:32:36 följande:
    Wtf? Är du här? Har du snowjoggerserna på dig?

...för övrigt är det precis lika kallt, snöigt och j-ligt på Sveriges framsida också.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 16:44:24 följande:
    Det är varmt mellan mina skinkor

Speciellt om du tänt adventsljuset
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    PrimitivMan skrev 2012-12-03 16:57:30 följande:

Speciellt om du tänt adventsljuset

Vilket får mig att tänka på flera olika julsånger:

"Vi tänder ett ljus i advent, det värmer den som frusen är."

"Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna"  

"Nu ha vi ljus här i vårt hus, julen är kommen, hopp tra-la-la-la!"

"Nu tändas tusen juleljus på jordens mörka rund," (ok där går kanske gränsen för vad NGs rumpa mäktar med)     
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-12-03 17:12:00 följande:

Vilket får mig att tänka på flera olika julsånger:

"Vi tänder ett ljus i advent, det värmer den som frusen är."

"Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna"  

"Nu ha vi ljus här i vårt hus, julen är kommen, hopp tra-la-la-la!"

"Nu tändas tusen juleljus på jordens mörka rund," (ok där går kanske gränsen för vad NGs rumpa mäktar med)     
    Det hade faktiskt varit intressant att få veta exakt hur många ljus som går i.
    The hard way is the right way.
  • ulfsas

Hur många ljus som krävs kan ni ju prova och meddela om ni så behagar. Spelar ju viss roll vilka ljus som används

• Aynrand
    straight arrow skrev 2012-12-03 16:57:29 följande:

...för övrigt är det precis lika kallt, snöigt och j-ligt på Sveriges framsida också.
    nja det var runt noll imorse på framsidan.....igår däremot var det riktigt kallt och fuktigt
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand

det där är bland det fulaste som finns...galosch 2.0 som sprider sig i sverige som en löpeld...jag hoppas att män i Uk eller frankrike aldrig skulle våga komma ut i sådana fula saker.
    Nu när svenskarna vet vad riktiga skor är för något så går de från en extrem till en annan, bär fel skor när det är minus 10...

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell