• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-12-03 19:51:38 följande:
    det där är bland det fulaste som finns...galosch 2.0 som sprider sig i sverige som en löpeld...jag hoppas att män i Uk eller frankrike aldrig skulle våga komma ut i sådana fula saker.
    Nu när svenskarna vet vad riktiga skor är för något så går de från en extrem till en annan, bär fel skor när det är minus 10...

Haha nu förstår jag.
    Så du gillar med andra ord inte mina rosa med Hello Kitty?

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand

Hallå där inne ...
    är det inte dags att vakna !!?

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-12-03 17:27:28 följande:
    Det hade faktiskt varit intressant att få veta exakt hur många ljus som går i.
    Hörde du det Aynrand?
    "Och" vill veta hur många ljus min rumpa kan ta.  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 19:57:38 följande:
    Hörde du det Aynrand?
    "Och" vill veta hur många ljus min rumpa kan ta.  
    ja när jag bearbetat din rumpa så borde den klara av fjärde advent med vanliga stearinljus

hur många klarar din rumpa av Och?
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-12-03 19:51:38 följande:
    det där är bland det fulaste som finns...galosch 2.0 som sprider sig i sverige som en löpeld...jag hoppas att män i Uk eller frankrike aldrig skulle våga komma ut i sådana fula saker.
    Nu när svenskarna vet vad riktiga skor är för något så går de från en extrem till en annan, bär fel skor när det är minus 10...

Fast säga vad man vill om galoscher så är det rätt praktiskt när man bara skall vistas ute en kort stund och inte vill släpa med sig både ute och inneskor. Även om nu svensk tradition oftast är att man tar av sig skorna inomhus. Visste inte att galoscher hade återkommit.  
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Dock är adventsljus i rumpan ett intressantare ämne än skor .

• PrimitivMan

Även om det nu är så att:

Det är bättre att ha en stake i slynan än ha slynan som stake.  

(gammalt djungelordspråk)

• Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-12-03 20:18:35 följande:
    Fast säga vad man vill om galoscher så är det rätt praktiskt när man bara skall vistas ute en kort stund och inte vill släpa med sig både ute och inneskor. Även om nu svensk tradition oftast är att man tar av sig skorna inomhus. Visste inte att galoscher hade återkommit.  
    jo det har dem...bland brats-grabbar
    det är så himla fult, inte en chans att jag skulle bära sådana grejer
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-12-03 20:20:47 följande:
    Dock är adventsljus i rumpan ett intressantare ämne än skor .
    ja