• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-12-03 16:27:09 följande:
    verkligen...för din information så sitter jag och jobbar 10 min till i mitt hotellrum mitt i STH.....Kom hit så tar jag hand om dig såsom en kvinna av din dignitet förtjänar....................
    Wtf? Är du här? Har du snowjoggerserna på dig?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 16:32:03 följande:
    Oddsen liksom.
    Ja, jag önskar att lotto var lika lätt att vinna på som att gissa om Aynrand är kåt eller inte.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-12-03 16:33:27 följande:
    Ja, jag önskar att lotto var lika lätt att vinna på som att gissa om Aynrand är kåt eller inte.
    Haha ja och lika lätt att påverka ...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-12-03 16:32:36 följande:
    Wtf? Är du här? Har du snowjoggerserna på dig?
    nope...exakt sådana har jag på mig

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 16:32:03 följande:
    Oddsen liksom.
    Agridulce skrev 2012-12-03 16:33:27 följande:
    Vi män är inte bara fina utan också enkla..........

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-12-03 16:38:20 följande:
    nope...exakt sådana har jag på mig
    Damn!!!! Mycket stiliga! Skål
    Precis min stil på en man. 
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 16:34:45 följande:
    Haha ja och lika lätt att påverka ...
    det beror på vem som försöker Flört
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-12-03 16:40:26 följande:
    Damn!!!! Mycket stiliga! Skål
    Precis min stil på en man. 
    Tack!

nej nu går jag ut i kalla STH.....pray for my soul det är så kallt att jag skulle kunna dö
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-12-03 16:41:05 följande:
    det beror på vem som försöker Flört
    Jag vet, det var underförstått
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-12-03 16:42:00 följande:
    Tack!

nej nu går jag ut i kalla STH.....pray for my soul det är så kallt att jag skulle kunna dö
    Ha en trevlig kväll och klä på dig i stället för att gnälla (och är du i innerstan så finns det värmegator så skorna håller sig fina ).
    Naughty by nature