• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 20:27:29 följande:
    Jag är kåt.
    du är en kåt Slyna
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand

Min kåta Slyna

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-03 21:16:58 följande:
    Söta ni är. Solig
    Jag vet enHjärta som är sötare.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa

Lr n'he jaha, galoscherna är sötaste.. mmkey..

• PrimitivMan

Galoscher fick mig att tänka på Ny Demokratis gamla paroll (och sång) "Drag under galoscherna". ND känns väldigt harmlösa om man jämför med SD. SDs representanter ser ut som tagna ur en klassbok från SS akademin (alltså seriöst, inte bara för att jag ogillar SD. De ser verkligen ut som SS kandidater).

ND var en samling rättshaverister och mer av anti-etablissemang än rasister/anti-invandring på det sättet som man hittar inom SD. Dessutom oförmögna att ens hålla ihop sitt eget parti så ofarliga på det sättet också. De enda klipska var Ian Wachtmeister och (till viss del) Bert Karlsson.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Gud
    vad
    jag
    fryser
    och
    är
    trött!

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-04 09:13:43 följande:
    Galoscher fick mig att tänka på Ny Demokratis gamla paroll (och sång) "Drag under galoscherna". ND känns väldigt harmlösa om man jämför med SD. SDs representanter ser ut som tagna ur en klassbok från SS akademin (alltså seriöst, inte bara för att jag ogillar SD. De ser verkligen ut som SS kandidater).

ND var en samling rättshaverister och mer av anti-etablissemang än rasister/anti-invandring på det sättet som man hittar inom SD. Dessutom oförmögna att ens hålla ihop sitt eget parti så ofarliga på det sättet också. De enda klipska var Ian Wachtmeister och (till viss del) Bert Karlsson.
    Ian är lite småkul.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.