• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-05-24 17:40:43 följande:
    Hallå där! Glad

Vill ni att min nästa bild som jag laddar upp ska vara en på nallen i hans blårandiga pyjamas, eller på en tjej som har sex med en kille?
    Jag röstar på alternativ nr 2
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-24 17:22:38 följande:
    Tacka vet jag slampor!
    Såna känner jag inte till. Bara fina och ordentliga flickor. Hmm man kanske skulle pröva en någon gång. För att vidga sina vyer typ.

Fast det låter ju lite ouppfostrat att tala med saker i munnen dock. Men man kanske kan hitta något bra sätt att tala förstånd med dem ??
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Hallå där! Glad

Vill ni att min nästa bild som jag laddar upp ska vara en på nallen i hans blårandiga pyjamas, eller på en tjej som har sex med en kille?
    Jag röstar på alternativ nummer ett.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trust me
    Hallå där! Glad

Jag röstar på alternativet med nallen i hans röda sidenpyjamas.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • lille Birger

Det får bli en rumpbild istället. Tungan ute

På nallen när han försöker kravla sig upp för sängkanten:

Han använder mycket överkropp när han klättrar, nallen. Jag tror det skulle gå bättre om han nyttjade benen mer.
  • Trust me
    lille Birger skrev 2013-05-25 11:39:22 följande:

Han använder mycket överkropp när han klättrar, nallen. Jag tror det skulle gå bättre om han nyttjade benen mer.
    Så du tvingar den lilla nallen att bädda din stora säng alldeles själv  
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-05-25 11:39:22 följande:

Nallen har en snuskig pyjamas Birger...du får be din mamma tvätta den
    vänta till i morgon då det är Morsdag idag.....
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • PrimitivMan

Tänk att lite slabbigt glassätande kan ge så erotiska undertoner. Märkligt .

Hon borde verkligen tänka på sitt bordsskick.
    Is sex dirty? Only if it's done right