• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-31 00:18:19 följande:
    Hoppas inte för det är en bra film.
    Medan vi faller, eller La Haine då. Vissa tycker den filmen är ett mästerverk. Min åsikt om den filmen tror jag framgår hyfsat tydligt här. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • HMD
    Anton Chigurh skrev 2013-05-31 00:28:46 följande:
    Medan vi faller, eller La Haine då. Vissa tycker den filmen är ett mästerverk. Min åsikt om den filmen tror jag framgår hyfsat tydligt här. 
    Har inte sett. Faktiskt. Men jag litar på dig Anton.

Hell ain't a bad place to be
  • HMD
    HMD skrev 2013-05-31 00:26:37 följande:
    Alright.. Proved point.

Annars gillar jag Terry Gilliam. The man är ett fakkin genious! Älskar allt.. Och då menar jag allt han gjort!!!!!!!
    Inklusive hans blogg. Testa den och se om du vill knulla, måla huset eller se världen..
    Hell ain't a bad place to be
  • Nelly02
    Jag sover nu "ler" God Natt! ZZZzzzZZZzzz!!!!!
  • Ermenegildo

Jag tror Anton vill ha bra action-rullar. Så förutom de koreanska vill jag gärna slå ett slag för brasilianska Tropa de Elite, både 1 och 2 är superba. Jag tror även de som anser sig ha en mer förfinad filmsmak kommer uppskatta dem. Bara att få lyssna på portugisiska är ju en ren njutning :)

http://www.imdb.com/title/tt0861739/
    http://www.imdb.com/title/tt1555149/ 

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2013-05-31 10:27:18 följande:
    Jag tror Anton vill ha bra action-rullar. Så förutom de koreanska vill jag gärna slå ett slag för brasilianska Tropa de Elite, både 1 och 2 är superba. Jag tror även de som anser sig ha en mer förfinad filmsmak kommer uppskatta dem. Bara att få lyssna på portugisiska är ju en ren njutning :)

www.imdb.com/title/tt0861739/
    www.imdb.com/title/tt1555149
    Aaah, tackar för tipsen, Ermenegildo, jag tror faktiskt jag har ettan hemma, jag köpte den för ett ta sen på bukten, vid en utförsäljning. Skall kolla dom rullarna ganska snart. Fan, dom har ju tom höga betyg på imdb....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2013-05-31 12:15:44 följande:
    Aaah, tackar för tipsen, Ermenegildo, jag tror faktiskt jag har ettan hemma, jag köpte den för ett ta sen på bukten, vid en utförsäljning. Skall kolla dom rullarna ganska snart. Fan, dom har ju tom höga betyg på imdb....Glad
    2:an är nästan ännu bättre. Du kommer gilla dem, tror jag.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • lille Birger

Lördag är utan tvekan nallens favoritdag i veckan, för då vet han att han får 20 kronor att köpa godis för.

Här har nallen precis kommit hem med sitt lördagsgodis under armen som idag blev två smaskiga lakritsstänger med något rosa i mitten.

Nallen är väldigt nöjd med sin fångst.
  • lille Birger

Hallå, är det någon här eller?

Turkosa trosor.
  • och

Jag är här.

Fast jag håller mig undan när alla försöker vara sådär jobbigt intellektuella, av ren omtanke då. 

The hard way is the right way.