• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-30 23:15:35 följande:
    Den ser inte alls så dålig ut faktiskt!
    Klart den inte är! Inte rekommenderar jag en dålig film heller. Jag tror du skulle gilla den faktiskt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-30 22:30:47 följande:
    Jag orkar inte fullfölja den
    Jag vet inte om du förstår hur jobbigt det är för stackars mig att se på film? 
    Medan vi faller....Sämsta jävla dynga jag sett, men jag genomled den, Maria. För din skull. Helt ärligt. Jag hade stängt av efter 7 minuter , max, om inte det var för våran deal, och jag hade min själ eldat upp skiten också, om jag haft den på en DVD skiva...

Här snackar vi jobbigt !!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • HMD
    Anton Chigurh skrev 2013-05-30 23:41:43 följande:
    Medan vi faller....Sämsta jävla dynga jag sett, men jag genomled den, Maria. För din skull. Helt ärligt. Jag hade stängt av efter 7 minuter , max, om inte det var för våran deal, och jag hade min själ eldat upp skiten också, om jag haft den på en DVD skiva...

Här snackar vi jobbigt !!!

Kanske varför det blev sex istället för film. Det verkar som om en del filmer är gjorda för det.. ?
    Hell ain't a bad place to be
  • HMD

En del filmer får en att tänka
    En del filmer får en att vilja knulla

• Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-30 23:45:32 följande:
    En del filmer får en att tänka
    En del filmer får en att vilja knulla
    En del filmer får en att vilja måla huset i stället. 

Måla huset är nåt av det absolut tråkigaste jag kan tänka mig. Rena döden. Det finns dock en film som får målandet av huset att vara lika underhållande som tre avsnitt av Fawlty Towers. På raken. Om du jämför. Så att säga. 

Lite rörigt, men du fattar..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • HMD
    Anton Chigurh skrev 2013-05-30 23:57:38 följande:

Måla huset är nåt av det absolut tråkigaste jag kan tänka mig. Rena döden. Det finns dock en film som får målandet av huset att vara lika underhållande som tre avsnitt av Fawlty Towers. På raken. Om du jämför. Så att säga. 

Anton Chigurh skrev 2013-05-30 23:57:38 följande:

Menar du som guest house paradiso??

• HMD

Hoppas inte för det är en bra film.

• HMD
    Alright.. Proved point.

Annars gillar jag Terry Gilliam. The man är ett fakkin genious! Älskar allt.. Och då menar jag allt han gjort!!!!!!!