• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HMD
    Aynrand skrev 2013-05-30 22:41:38 följande:
    menar ni "medan vi faller"?
    Aynrand. Kan du få miss NG till att se de andras liv?? Hon litar inte på oss andra.

*lite krenght*
    Hell ain't a bad place to be
  • Aynrand
    HMD skrev 2013-05-30 22:46:06 följande:
    Aynrand. Kan du få miss NG till att se de andras liv?? Hon litar inte på oss andra.

*lite krenght*
    är det en tysk film eller? "de andere" eller nå´t?

Ja jag kan få NG att se vilken film som helst om jag kryddar visningen med min penis i hennes rumpa 
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • HMD
    Aynrand skrev 2013-05-30 22:51:22 följande:

Ja jag kan få NG att se vilken film som helst om jag kryddar visningen med min penis i hennes rumpa 
    Filma det! torka bort tårarna så har det en Cannes-vinnare  *lovar*
    Hell ain't a bad place to be
  • Nice Girl Wrong Place

Så sant så sant...kanske till och med Plutonen!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-30 22:59:28 följande:
    Så sant så sant...kanske till och med Plutonen!
    till och med Plutonen ja
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-05-30 23:02:25 följande:
    till och med Plutonen ja
    Du är underbar.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan

Här: www.imdb.com/title/tt0405094/

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-30 23:04:07 följande:
    Du är underbar.
    du med Hjärta{#emotions_dlg.djavulsk}
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-05-30 23:13:29 följande:
    just det!
    BTW; det var alltså en kommentar till din första mening och inte den andra.

Is sex dirty? Only if it's done right