• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-06-04 10:05:04 följande:
    haha ja just det. Jäkla fransoser och deras baguetter.

Mmm...verkligen. Jäkla...Drömmer
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-04 10:07:13 följande:
    Jag står mellan valet att försöka leva med det, eller att se Plutonen.

Tänk såhär, min sköna Maria,Hjärta jag har genomlidit två filmer för din skull, du har sett en av mina, en som var riktigt bra dessutom, ärligt alltså, No Country For Old Men, var godkänd, det får du hålla med om !!!

I alle fall. Jag TVÅ...du EN.

Jag kommer påminna dig om detta så länge jag klarar att andas utan respirator.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2013-06-04 10:13:14 följande:

Jag kommer påminna dig om detta så länge jag klarar att andas utan respirator.... 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-06-04 10:13:14 följande:
    Tänk såhär, min sköna Maria,Hjärta jag har genomlidit två filmer för din skull, du har sett en av mina, en som var riktigt bra dessutom, ärligt alltså, No Country For Old Men, var godkänd, det får du hålla med om !!!

Men du tycker OM att se på film. Jag gör inte det...jag tycker att det är jobbigt

Ja "No country for old men" var helt ok, för den var lite udda, udda är bra.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-04 11:41:52 följande:
    Men du tycker OM att se på film. Jag gör inte det...jag tycker att det är jobbigt

Ja "No country for old men" var helt ok, för den var lite udda, udda är bra.
    Ja, Maria, det gör jag, men då skall det fanimej vara bra film, du anar inte hur ofta jag stänger av möget efter 10-15 minuter. 

"Medan vi faller" aka La Haine hade jag stängt av efter 10 - 15  sekunder, men för din skull, Maria, för din skull, genomled jag hela, jävla, förbannade filmen. UTAN PAUS. Känns som en av mina större uppoffringar jag gjort i livet.

Fatta hur mycket jag gillar dig....Hjärta

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-06-04 13:03:30 följande:
    Ja, Maria, det gör jag, men då skall det fanimej vara bra film, du anar inte hur ofta jag stänger av möget efter 10-15 minuter. 

"Medan vi faller" aka La Haine hade jag stängt av efter 10 - 15  sekunder, men för din skull, Maria, för din skull, genomled jag hela, jävla, förbannade filmen. UTAN PAUS. Känns som en av mina större uppoffringar jag gjort i livet.

Fatta hur mycket jag gillar dig....Hjärta

Du sexchattade ju med mig under tiden.

Led du verkligen så mycket?  
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-06-04 15:09:11 följande:
    Du sexchattade ju med mig under tiden.

Led du verkligen så mycket?  
    Sexchatten med dig, Älskling, under tiden jag genomled filmen, är anledningen till att jag lever idag....Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-04 09:50:21 följande:
    Haha, nej han fyller musen med baguette istället.
    baguetten är mångsidig och kan fylla en SLyna på olika sätt...
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-06-04 10:05:04 följande:
    haha ja just det. Jäkla fransoser och deras baguetter.
    Den illustration älskar, den hade du en gång tidigare och jag skrattade gott
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz